Först en snabb förklaring, jag är lastbilschaufför och ville lägga till detta i min Stremio på min surfplatta, men jag läste ett par kommentarer på äldre inlägg att Real Debrid inte tillåter olika IP-adresser. Är detta sant och skulle det kunna orsaka några problem eftersom jag är lastbilschaufför?
Tack
Du bör inte ha några problem så länge du är den enda som streamar eller laddar ner. Real-Debrid tillåter flera strömmar/laddningar om det alla sker från samma IP-adress. Men de kommer att skicka en varning om de upptäcker användning från mer än en IP. Så länge det bara är du som använder tjänsten, är du i klar!"
FYI: Jag har gjort ett visuellt exempel av hur sidan för aktiva nedladdningar ser ut för en betalande Real-Debrid-abonnent. Den visar två varianter — en med flera nedladdningar från samma IP och en annan med nedladdningar från olika IPs. Den gröna rutan du ser är en aktiv nedladdning/streamingsession. Hoppas detta klargör hur det fungerar!
vad som är tillåtet kontra vad som inte är det.
Ja, streama inte samtidigt från olika IP. Du kan skapa ett annat konto för din egen streaming.
Tillåter inte olika IP-adresser samtidigt
Inga problem att byta IP om de inte används samtidigt.
En offentlig IP samtidigt. Det är allt, det är hela grejen.