Proton vpn, proton mail, and proton pass subscription

Hej, jag registrerade mig för den kostnadsfria nivån av PM och jag gillar det hittills. Jag har också testat den kostnadsfria proton vpn på min telefon och det fungerar bättre än min betalda version av nord vpn. Jag bytte mitt lösenordshanterare från nord pass till proton pass och jag är inte supernöjd med proton pass eftersom det verkar mindre säkert än Nord pass eftersom Nord pass hade ett separat huvudlösenord som du var tvungen att ange innan du kunde komma åt din lösenordshanterare, men jag har hört att den funktionen är på listan. Plus, Firefox-tillägget för proton pass sparar inte automatiskt nya inloggningsuppgifter som Nord pass gjorde, men det finns en lösning på det.

Mitt frågor är, jag skulle vilja byta till den betalda versionen av dessa tre tjänster, men den enda betalda versionen som har alla funktioner jag vill ha inkluderar också 500 GB proton drive, vilket jag absolut inte behöver eftersom jag kommer att använda en självhostad nextcloud-server för att hantera mina fil-storage behov. Finns det en betald version med alla funktioner av proton mail, proton vpn och proton pass?

Nej, det finns inte förutom Unlimited. Ekonomiskt sett skulle Pass, VPN och Mail ensamma vara dyrare än Unlimited.
Om du har behov av 3 Proton-produkter eller mer, är Unlimited det bästa valet för din användning.

Tack för svaret.

Det skulle vara en trevlig funktion i framtiden om Proton hade ett erbjudande där du kunde paketera de proton-tjänster du ville ha och få (och betala för) bara det du vill/behöver, istället för att behöva köpa tjänster du förmodligen inte kommer att använda. Men jag antar att, om jag kan lista ut det, kan jag använda 500 GB proton drive-lagring för att säkerhetskopiera min självhostade nextcloud-instans.

Tack igen

Medan jag förstår poängen, är svaret fortfarande detsamma. Räkna ihop Pass Plus, Mail Plus och VPN Plus, och du skulle hamna ungefär ~1 dollar mer än vad Unlimited kostar.

Du behöver inte använda 500 GB lagring bara för att du får den. Kanske tänka ur ett annat perspektiv. Du betalar en summa för Unlimited och får ett cirka 1$ rabattsystem/månad istället för totalen när du kombinerar de individuella tjänsterna som du ändå vill ha.

För övrigt inkluderar Unlimited SimpleLogin premium (https://simplelogin.io), vilket är väldigt praktiskt att använda tillsammans med Mail.

Proton Drive kan alltid användas som en molnsäkerhetskopia istället för din primära lagring.

Även som någon annan nämnt är tillägget av SimpleLogin med Premium utmärkt.