Så… jag ville verkligen spela några specifika spel som inte skulle funka på min potatis, så GeForce Now verkade som en bra idé.
Men ja, jag är brasiliansk och den tredje part som tar hand om latam-spelare är tydligen hemsk, åtminstone om man ska döma av poster här.
Men är det verkligen så dåligt? Är de hetsiga inläggen om prioriteringsanvändare som väntar i timmar i kö ett undantag, eller är det verkligen så här illa mestadels?
Är morgnarna så här dåliga? Vad sägs om efter midnatt? Finns det stora skillnader mellan olika tider på dagen?
Är de första 40 timmarna intryck av månaden värre?
Jag är ute efter intryck från latinamerikanska personer som spelar dagligen.
Det är allt, tack!
Jag är från Chile och har betalat för Geforce Now i 4 månader eftersom jag var tvungen att sälja min Xbox Series S, hittills har det varit en fantastisk upplevelse. Jag har kunnat spela igen de titlar jag hade på min Xbox, som Metro Exodus eller The Witcher 3, med högre kvalitet som om jag spelade lokalt.
Det enda jag inte gillar är att även om man betalar har man en gräns på 40 timmar per månad, när man har nått den förlorar man prioritet men är fortfarande ovanför de som inte betalar. Det vore också trevligt om de införde högre kvalitetsplaner som i USA, men jag antar att det kan vänta eftersom allt hittills har fungerat bra.
Det är bra innan 40 timmar, men efter det är det nog inte värt det i min mening, jag menar om du betalar för det borde du knappt behöva köa alls, men när de 40 timmarna är slut får du 100+ i kö hela tiden och ibland till och med 200+.