Kan jag använda mitt befintliga konto och fortfarande använda en VPN för att få billigare abonnemang?

Eller måste jag skapa ett nytt konto? Jag är i USA och mitt årliga abonnemang tog precis slut och jag ville förnya det. Jag försökte förnya med en VPN inställd på Indien men när jag använde mitt amerikanska kreditkort debiterades jag för amerikanska priser. Så jag avbröt det och försöker nu lista ut vad jag ska göra.

r/Crunchyroll fungerar som en community under fanmoderation och administreras inte direkt av Crunchyroll. Ingen formell tillhörighet eller officiell relation till Crunchyroll upprätthålls av oss. Om du har ett problem med tjänst/konto/faktureringsfråga hos Crunchyroll, eller om du frågar om en funktionsförbättring, eller vill föreslå en tillägg till anime-katalogen, bör du kontakta dem direkt: https://help.crunchyroll.com

^(Ditt inlägg innehöll ordet/frasen konto, vilket automatiskt utlöste detta meddelande.)

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderators av denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.

En VPN kommer inte att göra någon skillnad så länge du använder en betalmetod baserad i USA. Du kommer förmodligen inte att kunna kringgå denna begränsning utan att hitta ett sätt att skapa ett utländskt bankkonto, men det är ärligt talat en så löjlig sak att göra bara för att spara vad, kanske 20-30 dollar om året?

Dessutom tillkommer det problem och bekymmer för amerikanska medborgare att ha utländska bankkonton, särskilt när det gäller skatter och rapportering till IRS.