Jag försökte logga in och plötsligt förbjuds jag av Surfshark
Vi hade några tekniska problem med vår infrastruktur tidigare, därför var tjänsten nere. Problemet bör nu vara löst. Det hade ingen påverkan på vår användarsäkerhet, bara en teknisk UX-glitch i många av våra system. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.
Om du upplever inloggningsproblem, prova vår funktion för inloggning med kod:
-
Välj “Logga in med kod” på enheten där du får felet;
-
Logga in på vår webbplats och gå hit https://my.surfshark.com/account/login-code
-
Ange inloggningskoden från din app i webbappen och logga in.
Dessutom kan du ta en titt på vår guide här:
Så jag messaged dem via Instagram och detta är deras svar
Tyvärr har vi vissa infrastrukturproblem. Just nu undersöks de och fixas av våra ingenjörer och är vår högsta prioritet, så det bör vara löst snart!
Varför kan de inte åtminstone erkänna detta och låta folk veta
Så jag försökte logga in på en ny dator, mitt lösenord och email var korrekt, och jag är säker på det. Jag försökte några gånger, men varje gång stod det att det var fel. Men på något sätt kunde jag komma åt sidan, men sidan gav en notifiering om att den inte kunde hämta min faktureringsinformation. Sedan laddade jag ner Windows-programmet, och samma problem kvarstod. Jag gick och försökte logga in med en annan enhet, och skrev in koden. Men den sa återigen att koden är fel. Så jag försökte igen att komma åt sidan för att prata med chatten. Då upptäckte jag att jag blivit förbjuden. Vad händer?
Jag använde surfshark när det först kom och blev imponerad…Jag har nu gått vidare
Samma här, kan inte nå tjänsten eller faktureringsinformationen vad det nu är
Min surfshark är också nere. Det verkar vara ett problem på deras sida
Jag har samma problem just nu också
Tack för att du postar OP! Jag gick in på den här subreddit för att se om någon haft samma problem tidigare. Skönt att det inte bara är jag, men det suger att det händer alls.
Samma här, kan inte logga in från min PC
Samma här! Kan inte logga in på iOS. Vilket skit detta är. Vad i helvete gör Surfshark som kan få hela programmet att tas ner?
Uppdatering: mina VPN-konfigurationer är nu helt borttagna från mina enheter och jag lyckas fortfarande inte logga in. Detta är ett allvarligt bekymmer för en VPN-leverantör
Det finns ingen officiell uppdatering på någon social medieplattform, men de svarar individuellt på Twitter att problemet nu bör vara löst.
Jag kan inte ansluta till Surfshark-systemen enligt popupen på Windows 10.
Jag försökte installera en ny och avinstallera den gamla filen och startade om, men samma problem kvarstår
Det här hände när jag fick oväntad utloggning. Undrar om det har någon koppling till detta problem.
Ja, jag också, kan inte få åtkomst till något och ser ut som support är Offline!!!
Hej, /u/neikawaaratake, tack för din inskick!
Du använde en flair som stämmer överens med regel 3 i subreddit: hänvisa tekniska problem till support först.
Vissa supportagenter håller koll här, men vi rekommenderar alltid att använda officiella kanaler för snabb felsökning - Surfshark kundsupport. Där hittar du både e-post och livechatt. Det är tillgängligt 24/7, så det är bara att köra!
Om frågan kvarstår, försök att inkludera så mycket information som möjligt. Tack!
Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller bekymmer.
Jag borde inte behöva felsöka så ofta med en enkel VPN-app. När min prenumeration är slut, får jag leta någon annanstans.
Okej. Det verkar som att det är löst nu
Jag messaged dem, och fick fortfarande inga svar. Åtminstone fick jag något nu. Tack för informationen.
Jag också, helt lik dig förutom på Android. Tråkigt att ingen är tillgänglig i support (undrar varför) och de har inte ens erkänt det eller sagt vad de tänker göra.
Gissningen är att de har blivit HACKADE och inte vill erkänna det!!!