Jag behöver ett gratis och snabbt VPN

Jag har fastnat på skärmen “berätta om dig själv” som visas på min senaste post och har letat efter sätt att fixa det. I ett av svaren stod det att leta efter ett snabbare VPN. Så jag söker rekommendationer för VPN:er som är gratis och har en måttlig anslutningshastighet eller tillräckligt bra för Warzone mobile.

Jag behöver ett lyxhus som också är gratis. Vi kan inte ha allt, vänta på den globala lanseringen

Hoppas inte att detta är en subreddit för felsökning av VPN

Var kommer du ifrån? En snabb VPN kan bara göra så mycket. Om du är för långt borta från Australien finns det egentligen inte mycket att göra annat än att vänta på den globala lanseringen.

Har du provat tunnelbear?

Eller bara vänta på den globala lanseringen

Kan inte hitta en VPN på Google Play Store som inte kostar att använda

Australiensisk VPN
Eller Tunnelbear

Jag använder expressvpn som anses vara ett av de bästa och kan fortfarande inte spela. Vi måste bara vänta, kompis

För Nordamerika
Power VPN på Sverige-server eller Hola Vpn Chile

Jag behöver inte en snabb VPN, jag behöver en måttlig VPN som åtminstone kan hjälpa. Och jag tror inte att ni förstår att folk inte har mycket pengar nuförtiden.

Jag behövde bara lite hjälp och problemet är löst

Jag är inte säker på om Kenya är långt bort från Australien eller inte, men min gratis VPN kom mig till skärmen “berätta om dig själv” och kunde sedan inte vara tillräckligt snabbt för att kompilera shaders