Ingen VPN-gäng. Res upp!

Ingen VPN-gäng. Res upp!

Jag studerade till ingenjör i ett av dessa länder tidigare. Vissa mjukvaror som Mathlab tillhandahölls lagligt. Men om inte, skickade professorn bara en direktlänk till den piratkopierade filen med snyggt gjord installationsinstruktions-PDF, lol.

De lär oss hur man piratkopierar autocad på universitetet. Det är perfekt.

Min professor på mina sista åren lärde oss hur man piratkopierar forskningsartiklar.

I Vietnam lär de oss att inte piratkopiera men hela datorsalen har piratkopierad mjukvara. Hypocrite.

Filippinerna här. Kan bekräfta att ett visst regeringskontor använder cracked Photoshop CS6 och MS Office.

Det landet jag för närvarande är i legaliserar piratkopiering och internet är billigt.

“yOu wOuLdN’t dOwNlOaD a HoUsE wOuLd YoU…”

Min broder i Kristus, jag skulle ladda ner en sexig fru, tio miljoner dollar och ett hemsökt fyrtorn gjort av jordnötssmulor om jag kunde.

Ännu polisen använder cracked Windows och Microsoft Office här.

I Iran är även de betalda mjukvarorna i butikerna piratkopierade :joy:

Virka 1:a världens länder klagar på piratkopierad mjukvara jämfört med tuffa 3:e världens länder där myndigheter har cracked programvara.

Har du varit i en statlig byggnad nyligen?
De betalar inte för Windows. Seriöst. Aktivera Windows är i nedre högra hörnet :skull:

Vår regering använder bara öppen källkod, och piratkopiering är lagligt här.

Jag har använt min regerings internet för att piratkopiera 400 GB media i ett år nu heheheh

BNN (antidrogbyrån) i Indonesien (på min farbrors kontor) använder piratkopierad Windows LMFAO

ändring: det har gått ungefär 5 år eller så, jag hoppas att saker och ting blir bättre nu lol

Jag piratkopierar allt från spel, musik, film, TV-serier, bokstavligen vad som helst du kan tänka dig, och jag använder aldrig VPN.

Skål från Italien (vi älskar piratkopiering)

En riktig pirat motiverar inte varför han stjäl, han tar bara det han vill och delar sin lycka.

Lägg till Indien på kartan också

Jag minns att jag arrangerade en turnering med cracked Tekken 7 på universitetet, min professor godkände det bara. Även andra arrangörer hade hackade PS4:or för King of Fighter

vi är för fattiga för att låsa upp allt DLC