Hur spelar du detta spel utan latency?

Hej,

Så jag är europé och jag blir riktigt frustrerad och trött på slutspelsinnehåll med i princip konstant 150 ping. Jag står inte ut med att bli flames eftersom jag inte kan undvika skit i Titan EX längre, det är bokstavligen inte möjligt att undvika plumas om du har 1 chans av 2 att dö även om du rör dig rätt när han kastar det och du är förberedd för det.

Hittills har jag försökt WTFast (betald), vilket inte förbättrar min ping alls, eller något som att öka 20 ping vilket är löjligt, samt många VPN, vilket inte gör något alls och följde den här guiden Har någon annan i samma situation några råd?

Edit: Det verkar som några av er tror att jag suger på att undvika plumas. Jag ska försöka spela in vad jag menar med latency-problematiken och posta det imorgon eller ikväll.

150ms ping är ganska låg… Du borde inte ha några problem att reagera med så låg ping.

De flesta i NA får runt 80-90 ms som standard. Om du har problem att undvika med 150 ms är det mer sannolikt att du förlorar datapaket än att spelet är förlat.