Varje enhet eller webbläsare som används på ön skulle som standard ge sökresultat från Storbritannien när de flesta skulle föredra att resa till USA för frakt/semester/underhållning.
Det är krångligt/ekligt att söka varje liten sak med USA i sökfältet. Finns det ett sätt att ändra detta standardalternativ till Förenta staterna när du söker från öarna?
Välkommen till /r/CaymanIslands! Alla är välkomna att delta här.
Var vänlig respektera Reddit’s innehållspolicy (Var snäll, Var relevant, Skicka inte spam, be om eller gör olaglig stuff här, etc.).
Turist? Kolla in våra kuraterade resurser just för dig här!
Blivande expat? Kolla in våra kuraterade resurser just för dig här eller kanske prova /r/expats!
Lokalt? Kolla in våra kuraterade resurser just för dig här!
Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.
Ändra platsen för ditt Google-konto.
Vill faktiskt ha svaret på detta, min standard är också Storbritannien.
Jag har varit tvungen att bokmärka de exakta instruktionerna för att det ska fungera till slut. Allt annat som föreslogs fungerade inte. Jag har inte provat på min telefon än, bara min laptop. How do I change the country location on my laptop on Chrome? I've tried everything that I could find - Google Search Community