Hur man spelar Rainbow Six Siege med Radmin VPN

Hur spelar man Rainbow Six Siege med Radmin VPN? Jag använder Operation. Blood. Orchid av kodex.

Jag vill spela online med hjälp av Radmin, men jag ser inget under Lokal > Gå med i.

Det är tomt, kan någon förklara eller hjälpa mig att lösa detta problem?

Det är svårt att säga utan tillgång till appen i fråga. dock har Radmin nyligen varit varierande. Jag har gått över till att använda Zerotier. kanske testar du det?

Du kan inte spela online med RadminVPN. Det skapar ett nätverk som flera kan ansluta sig till. Det fungerar som ett lokalt nätverk så alla anslutna kan spela lokalt värdbundna spel utan att vara på samma plats men vara på samma nätverk.

I ditt fall behöver du vara värd för ett spel och de personer du vill spela med måste ansluta till ditt nätverk med RadminVPN. Då kommer de förmodligen att kunna se ditt värdade spel i Rainbow Six Siege. Se också till att alla har samma version av spelet, eftersom det ofta skapar anslutningsproblem.

Var fick du kodex för Blood Orchid?

Videohandledning för äldre r6: https://youtu.be/PrSrc4xq-Kk
vanilla-server
nätverksnamn: Vanilla_rainbow6
lösenord: Vanilla_rainbow6

Jag vet det, men när jag ansluter till ett nätverk i Radmin VPN och startar spelet och går till anpassat, går med i, är det tomt.

Kanske spelets version är problemet. Det bästa du kan göra är att testa med en vän.

Lyckades du lösa det?