Hur kan jag kontakta kundsupport?

Fruktansvärt app-upplevelse. Jag blir skickad i cirklar när jag försöker kontakta supporten för att verifiera att jag har avbokat mitt abonnemang. Ju mer jag interagerar med den här appen, desto mer verkar den vara en bluff. Det doftar avsiktlig förvirring när det gäller att avboka mitt abonnemang. En riktig skam, jag ville att den här appen skulle vara bra.

Hej! Du kan kontakta vårt supportteam i appen genom att gå till Meny → Rapportera ett problem.

Eller jag kan försöka hjälpa dig här. Kan du klargöra vad du försöker göra?

Jag har problem med att logga in i appen. Det säger att jag måste logga in via VPN. Min internet fungerar som den ska. Varför måste jag använda VPN?

Vad kostar ett livstidsabonnemang?

Jag hade ett livstidsmedlemskap och allt är borta. Jag kan inte lista ut hur jag ska kontakta någon eller bli registrerad via någon kanal - den behandlar mig som ny.

Jag hade ett livstidsabonnemang men det är borta. Hur kan jag kontakta er?

Varför tas mina kommentarer / frågor bort hela tiden? Jag måste kontakta kundtjänst för ett livstidskonto som försvunnit.

Han är tydlig: vill bli av med abonnemanget. Han tycker att appen är skit.

Hej, jag har Welltory premium och behöver rapportera ett problem. Det finns ingen sådan knapp i min app. Snälla hjälp.

Jag fick den information jag tror jag behöver. Jag är mycket missnöjd med hur svårt Welltory gör det att få information om ditt abonnemang. Det ger en riktigt dålig smak i munnen. Det finns inget ställe i appen eller på hemsidan för att verifiera att ett abonnemang har avbokats, varför? Och AI-chatboten erbjuder inte möjligheten att kontakta kundtjänst, det är frustrerande.

Hej! Om du har problem med vår app, prova att installera om den. Om du behöver mer hjälp efter det, skicka en buggrapport via appen (Meny → Rapportera ett problem → Skicka), så hjälper vi gärna.

Hej! Welltory-appen finns tillgänglig över hela världen. Du kan se abonnemangspriserna i Google Play Store eller App Store. Alternativt kan du köpa ett abonnemang via vårt webbgränssnitt. All information om våra abonnemangsplaner finns på vår webbplats https://welltory.com.

Ingen aning. Reddit kan vara konstigt så där helt utan anledning. Men jag kan se alla tre av dina kommentarer!

Ja, tack för att du klargjorde det. Det hjälper mycket.

Det är dock så att jag inte kan hjälpa om jag inte vet e-postadressen eller användar-ID:t, vilket jag inte kommer att fråga efter offentligt. Det är därför jag frågar efter en rapport. Och jag ser att abonnemanget redan är avbokat, och det behöver verifieras. Dessutom ser jag inga ord som “skit” i det ursprungliga inlägget.

Vägledningen för att avboka ett abonnemang finns i FAQ:en här och i vår Hjälpcenter.

Så, låt mig sköta det. Och om jag vore du skulle jag inte använda pronomen som “han” så lättvindigt. Det är respektlöst.

Hej! Gå bara till Menyn (tre horisontella linjer i övre vänstra hörnet), scrolla ner till Reporta ett problem och tryck på Skicka. Här är mer vägledning.

Eller, om du läser det här på din telefon, följ bara den här länken.