Hur jag kommer att titta på Premier League-streamar (lagliga sätt)

Jag har följt Premier League noga i flera säsonger och förbereder mig för den nya som börjar den 16 augusti. Här är en översikt över de bästa LEGALA alternativen för att streama EPL-matcher utan att spräcka budgeten.

Var man kan titta på Premier League

Region Tjänst Kostnad Gratis provperiod?
UK Sky Sports Abonnemang krävs 7 dagar
Amazon Prime Video £9/månad 30 dagar
USA Peacock Premium $5.99/månad 7 dagar
Kanada Fubo 25 CAD/månad 7 dagar
Frankrike Canal+ 28 EUR/månad 7 dagar
Indonesien Vidio £1.74/månad -

Snabbguide för att komma åt Premier League-streamar

Vissa tjänster är inte tillgängliga i Kanada, så använd en VPN. På så sätt placerar du dig virtuellt i ett land där din önskade streamingtjänst är tillgänglig.

Några VPN-förslag som fungerade för streaming:

1. Surfshark (prisvärt och har obegränsat antal anslutningar om du vill streama via olika enheter); rab - sharkreddit
  2. NordVPN (högt rankad och har de bästa hastigheterna för streaming)
  3. PureVPN (trygg)

De flesta premium VPN-tjänster bör hjälpa dig att kringgå geo-blockeringar. Om det är första gången du gör detta kan du kolla in några alternativ på jämförelsetabellen för VPN (inte min, samlad av andra Reddit-användare, men verkar vara en bra resurs).

Premier League-schema och kommande matcher

Du kan hitta hela schemat och kommande matcher på den officiella Premier League-webbplatsen för din bekvämlighet: https://www.premierleague.com/fixtures

Njut av EPL-matcherna, alla!

Tack för informationen, jag tittar från NL men Vidio-prenumerationen för PL är tyvärr 9,99€ per månad och var kan jag hitta sportsektionen på Prime Video? Jag har redan ett abonnemang där. Jag använder Nord VPN. Strömmar Peacock alla PL-matcher och tillåter de en icke-USA-kreditkort?

Har någon lyckats ställa in betalning för Vidio med ett brittiskt kort?

Du kan också VPN:a DAZN för billigt i Portugal och Spanien som har varje Premier League-matcher.

Jag har haft framgång med dessa VPN:er för att få åtkomst till det. Lycka till!

Dolda servrar bör göra jobbet

Vilket språk är kommentatorn på? (dum fråga jag vet - troligen spanska och portugisiska)