Hur hittar man ut vad man kan komma åt via en VPN i ett annat land?

Jag upptäckte precis att Netflix Indien har många Ghibli-filmer som inte är tillgängliga i USA. Den enda anledningen till att jag upptäckte detta var att någon nämnde det för mig. Finns det en webbplats som kan berätta allt som är tillgängligt för en streamingtjänst även i andra länder? Netflix? Amazon Prime Video? Disney+ osv.

unogs.com :slight_smile: listar alla filmer, serier på Netflix

Jag använder webbplatsen watchany.stream. Den hämtar data från JustWatch (som berättar vilka streamingtjänster som har ett program eller en film) men berättar också vilka länder som har tjänsten som spelar den. Jag använde den nyligen för att ta reda på att Korean Disney+ hade en film jag ville se

prova en VPS baserad i Indien. VPN:er upptäcks ofta och blockeras av Netflix.

Använd bara primewire.su för filmer och TV-program - miljontals och åter miljontals serier, gratis, bokstavligen nästan vilken film och TV-serie som helst som någonsin gjorts.

Experimentera bara med dessa länder och jämför. Netflix Asia, sätt bara på din VPN i något sydostasiatiskt land som Singapore eller Malaysia för all mainstream-anime som Ghibli, DS, Oshi no Ko, Bocchi, FMAB. Netflix Japan har mer anime men de som inte är tillgängliga i andra asiatiska länder brukar ofta inte ha engelska undertexter.

Håller med. Men det finns en mycket hög sannolikhet att VPS också upptäcks. Du kan använda något som IPQS för att se om en IP kan klara av att passera detektion eller inte.

Tack för att du läste och svarade.