Först sa du att det var en bluff, sedan sa du att det syftade till att stjÀla vÄra data för att sÀlja dem efter att du sa att det bara skulle stÀrkas eftersom vi tittade pÄ reklamvideos efter att du sa att det aldrig skulle listas. Idag Àr det listat och du hittar inget bÀttre Àn att debattera priset, men sanningen Àr att du kunde ha tjÀnat lite pengar genom att delta i projektet istÀllet för att hata det, det Àr denna Ängest som sörjer dig. Just nu Àr 1000pi X 0,66 fortfarande = 660 dollar, inte illa för att bara trycka pÄ en grön knapp. Jag tror inte du tjÀnade mycket eftersom du har scrollat pÄ Facebook eller TikTok i 6 Är
#PiCoreTeam #PiNetwork
Jag grĂ€vde ETH för lĂ€nge sedan⊠GrĂ€v en mynt, sĂ€lj det direkt. Levde pĂ„ det i ett Ă„r. Det var runt $6 per mynt. NĂ€r det föll under $3 sa jag âjaha, det Ă€r slut, kan inte tĂ€cka elen för 4 rx390â. SĂ„lde riggen, sĂ„lde de sista mynten för mindre Ă€n $3.
4 mÄnader senare var priset $900⊠Och det bara fortsatte stiga jÀvligt mycket⊠Jag ville verkligen Àta min egen röv
NÀr alla svaga hÀnder har krossats kommer Pi att explodera!
Jag hÄller kvar denna skit Àven om det blir tvÀrstopp
Pi core team Ă€r det enda teamet inom kryptovĂ€rlden som jag litar mest pĂ„. Vi kan se deras engagemang i detta projekt för allas bĂ€sta. Det Ă€r bara de nya till kryptovalutor som granskar detta projekt men vet inte Pis vision och blir arga för priset vid listningen för att de vill ha en direkt 1kđ€Š
Du har helt rĂ€ttâ ïž, och jag hĂ„ller med dig. Folk Ă€r faktiskt arga för att vissa tog chansen att lĂ€gga ner jobbet. Medan andra tvivlade pĂ„ projektets kapacitet. NĂ„gra Ă€r upprörda över nuvarande pris pĂ„ Pi. Jag tycker att lanseringspriset var en framgĂ„ng, och jag behĂ„ller fortfarande mitt hĂ„rda inarbetade Pi och köper mer.
Det Ă€r galet att du bara behövde ladda ner en app pĂ„ din telefon, trycka pĂ„ minknappen och stĂ€nga appen varje dag och du samlade in lite $⊠det Ă€r verkligen okunnigt av folk att sĂ€ga att det Ă€r skitsnack, varför bryr du dig sĂ„ mycket om vad andra gör med sin tid? âDu gjorde det i 6 Ă„r för enkronor pĂ„ dollarnâŠâ ja, vi gjorde det, vad spelar det för roll lol om det exploderar kommer du att köpa eller Ă„tminstone försöka, vi försöker alla tjĂ€na pengar, gör hatet meningsfullt snĂ€lla, för jag förstĂ„r inte annat Ă€n att göra andra glada Ă„t en kommentarâ:joy:
Bitcoin började pÄ 0.00099⊠tiden fÄr utvisa
Pi kan vara vÀrd 1000 dollar och folk kommer ÀndÄ att hitta en anledning att hata pÄ den lol. Folk kallar fortfarande bitcoin för en bluff. Det Àr lÀtt att hata nÄgot du missade, kan inte ha de som stannade kvar för glada, annars mÄste de hantera FOMO
FörstÄr inte vad hatare gör över hela detta forum. Har de inte bÀttre saker att slösa tid pÄ? Btw, PI har fireside-forumet som bara Àr för pionjÀrer och inga hatare
1100 Àr lÄst till april i Är och ytterligare 1500 Àr vÀntande. Jag testköpte precis pi pÄ en börs och ska spela trading-spelet (sÀlj högt, köp lÄgt, osv). Jag rör inte nÄgot av mina i plÄnboken Àn. Om det nÄgonsin nÄr $100, kommer jag att sÀlja kanske hÀlften, köpa mer pi, och sedan behÄlla och fortsÀtta gruvarbetet. Jag fortsÀtter göra samma sak nÀr det ökar/minskar.
Lol, tÀnk om du hade förutsagt vad som otvivelaktigt skulle hÀnda och sÄlt vid 2 dollar, du kunde ha köpt tillbaka dina mynt för att hÄlla tills domedagen OCH gjort en fin USDT-vinst.
Jag tjÀnade lite över 5k och har kvar 3/4 pi sÄlt vid 1.90
Resten ska jag behÄlla och sitta pÄ.
Pi Àr 10 000 000 000 000 000 000 gÄnger bÀttre Àn ett 20-minuters Solana-rugcoin.
Jag erkÀnner att det Àr mer Àn att scrolla Facebook och annat, men lÄt oss se var det Àr nÀr du faktiskt kan flytta det och sÀlja det. Jag Àr i USA och vi kan inte göra nÄgonting, ingen köp, ingen försÀljning, ingen insÀttning.
Jag undrar om folk som jag satsade den verkliga investeringen och lÄst den i nÄgra Är, jag har över 600 lÄst till 2027
En annan kommer inte att göra det
Det Àr ett initialt erbjudande. LÄt marknaden lugna ner sig lite innan vi blir galna. De flesta pionjÀrerna Àr förmodligen lÄsta, sÄ mÀngden flyttbara mynt Àr lÄgt just nu. NÀr de lÄsta perioderna löper ut, och fler Pi-mynt blir tillgÀngliga, kommer marknaden att stabiliseras och priset börja stiga. Men HODL vad du har, och anvÀnd det i ekosystemet.
Jag vet att folk inte vill höra detta, och detta kommer att fÄ mycket hat, men $PI Àr nÀsta $BTC eller $ETH⊠bara vÀnta tÄlmodigt och se vad Pi core team bygger.
Det Àr samma sak som bitcoin. Och vissa tycker fortfarande att btc Àr en bluff. Det kommer att bli samma sak för pi. För mig Àr pi ett vÀldigt bra projekt. Ibland under det stÀngda nÀtverket hade jag vissa tvivel. Men teamet och bidragsgivarna levererar verkligen ett bra projekt. Försök anvÀnda applikationerna pÄ pi-ekosystemet och du kommer se att det inte Àr dÄligt. Kommer det att hÄlla, det vet jag inte, men jag hoppas det.