Dude, jag är i Rumänien, Vbucks är redan tillräckligt billiga?
De blev bannade för att de använde det för att få billigare V-bucks, du borde vara okej.
Hände något dig? Jag hade min VPN på av misstag för en match, drog ur och insåg att den hade stängts av, startade om Fortnite och är nu rädd lol.
Hur kom du in med VPN? Min Epic-launcher eller spel laddar inte om NordVPN är på.
Förlorade du ditt konto? Jag hade mitt igång för några månader sedan men vet inte om jag ska vara orolig.
Jag förstår dig, mannen
Även om det har gått nästan ett år sedan ditt inlägg lol
Han kan väl bara skapa ett nytt konto, eller?
Skönt att veta att jag inte är den enda som har gjort såhär fel.
Jag använde TunnelBear, så det gick snabbt.
Hmm, vad händer nu? Löste du problemet?
Folk använder VPN för att spela i regioner med lägre skicklighet, så de kan få enkla segrar.
Killen förtjänar bannet eftersom det är emot TOS.
Det ger dig en annan IP, så webbplatser kan inte spåra den. Men med Epic är det liten eller ingen fara, så jag förstår inte varför jag blev permanent bannad för det.
Du kan inte dölja fusk med VPN.
Jag lämnade det på, därför.
Som person som använder VPN för att fixa min lagringsleverantörs throttlinghastighet (även om de SVARSÄGER att de inte gör något av det) för vissa spel, inte alla använder VPN för att fuska. De flesta av mina vänner som också använder VPN (för personlig info-skydd eller pingfixning) har jag ännu inte mött någon som använder VPN för fusk. Å andra sidan spelar jag inte med fuskare, så.
Epic beslutade att du använde det för skurkar. Det finns ingen återgång. Följ användarvillkoren helt eller så är det ett ban. Så är det.
Ingen straff, dock jag har inte använt det sedan det blev oanvändbart.
VPN är inte tillåtet.
Nej, men jag blev bortkickad från servern en gång.
Det är ett sätt att manipulera spelet och få billigare priser på V-bucks.