Jag blev bannad för en vecka sedan, jag har försökt överklaga men killen sa bara att bannningen inte är fel, jag har inte gjort något fel och det hände precis efter jag köpte Vbucks, så jag skulle inte bli förvånad om jag blev perma-bannad direkt efter att jag köpte saker, så jag tänker slösa bort det på det kontot och köpa på ett annat. Vet ni någon annan metod för att bli av med bannet?
VPN är emot användarvillkoren.
Du blir inte av med bannet.
Så du använde VPN för att köpa billigare V-Bucks och nu är du förvånad att du blev bannad?
Jag aktiverade det av misstag en gång när jag behövde använda min telefon som hotspot, det laggade rejält… Bör jag vara orolig?
VPN är ett no-no.
Kan ni bara sluta? Två personer spammer mig i mina meddelanden med “haha” och “stupid m@fo” vad har jag gjort för er? Jag råkade ha VPN påslaget. Jag använde eneba för att köpa vbucks, så hur ska jag få billigare priser? Jag använder VPN eftersom jag besöker skumma webbplatser, det är allt. Ni borde spamma mig.
Det visar verkligen att Fortnite-fanbasen är full av barn, och ärligt, om det inte vore för pengarna skulle jag inte bry mig om bannet. Det är ett spel. Varför skulle jag vara arg? Jag är bara här för att dela min historia, inte bli bombarderad av 3-åringar. Jag är 15, jag har aldrig ens tänkt på att använda VPN för sämre spelare eller billigare priser. Varför hoppar ni till antaganden?
Det låter som att du kan ha problem med ditt Epic-konto. Observera att officiellt stöd inte erbjuds här och att du måste kontakta Epic Player Support för att lösa problemet.
Vi tillåter dessa inlägg här på subreddit om en annan medlem i communityn har erfarenhet av ditt specifika problem och kan ge vägledning.
Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller bekymmer.
Sorry, pojk. Du har gjort fel och bröt mot användarvillkoren. Du är körd. Tyvärr har du ingen rätt att få tillbaka ditt konto.
För ett decennium sedan blev min vän bannad på CS:GO eftersom han oavsiktligt hade cheat engine igång när han startade CS.
Han använde det för singelspel.
Så tyvärr är det en skicklighetsfråga.
Vilket land hade din VPN inställt på?
Ni vet, jag har listat ut varför. Det var inte min VPN, utan cheat engine (en app som används för fusk, men i mitt fall, bara mynt i muck).
Enligt min research är det ett HWID-bann, vilket betyder att jag måste köpa en annan dator (eller köpa en konsol).
Jag kommer troligen bara köpa en konsol och se vad som händer.
Haha, mynten i muck var inte värda det XD
Det förklarar också varför jag blev kickad direkt, utan varning först.
Fick du återställt bannet?
Vad är VPN om du inte bryr dig om att fråga? Varför bannade de dig för detta? Om Epic säger att du är klar är det ungefär det.
Om jag skulle skaffa VPN för något som Netflix men glömmer att stänga av det när jag går in i Fortnite, blir jag fortfarande bannad?
Följ användarvillkoren.
Jag menar, om du har pengar kan du anlita advokater, i många länder är användarvillkoren värdelösa.
Håller folk mest på med VPN för att försöka dölja fusk?
Om jag använder NordVPN för att köpa V-bucks på ett annat konto med ett annat kort jag aldrig använt,/ jag ger det till mitt huvudkonto och loggar ut och stänger av VPN:en, kommer jag fortfarande att upptäckas?
Det är inte emot reglerna. Det är emot reglerna att använda VPN för att fuska.
Jag vet! Men vanligtvis blir man kickad först, eller hur? för mig stod det bara att jag blev avstängd i 24 timmar, sedan kunde jag inte ansluta till spelet ens efter 24 timmar.