Förfärlig seedningshastighet med Windscribe, är det normalt?
Jag har Spectrum/Time Warner på en Windows-uppsättning, 1 gig down och 40 mb up och detta hjälper för mig.: Försök att slå på censuromkokning och prova ett annat portnummer i appen och i din klient och ändra portar ofta. Kontrollera också att dessa portar är öppna på din router och att ditt antivirus inte skannar dina nedladdningstorrenter medan de laddas ner, skanna manuellt efter nedladdning. Kontrollera också att du har tillräckligt med minne och att du inte har Chrome-flikar öppna samtidigt; vissa torrentprogram använder mycket minne och det gör Chrome med öppna flikar.
Jag har märkt att min ISP börjar begränsa min hastighet på en viss port efter att ha laddat upp och laddat ner en stund, så jag tvingas slumpa portar/protokoll.
Jag rekommenderar att du testar port forwarding på Windscribe. Jag vet att de inte begränsar uppladdning av torrents eftersom jag har seedat med 60MB/s genom deras servrar tidigare och se till att du använder Wireguard och kopplar upp mot en server med bra hastigheter.
Har du aktiverat port forwarding?