Finns gratis VPN eller betalda VPN-tjänster på Play Store som du rekommenderar som ansluter till US-server?

Om det är betalt VPN, hur mycket kostar det och hur betalar du för din prenumeration? Använder du den? Är den säker?

Kontekst: Jag vill prova och använda AI-funktionerna på min Rayban Meta. Just nu fungerar det bara i USA.

Kommer det även att fungera på Smart 5G-data?

Windscribe. Kan vara så lite som 3 USD per månad. Välj 2 platser plus ROBERT (obegränsad). Finns gratis servrar i USA. Kort/PayPal

Windscribe

MOP: CC, betalkort, PayPal, kryptovaluta

Använder för närvarande Surfshark. 59 USD (nästan 3500 pesos) för 27 månader.

FastestVPN, användar det livstids erbjudande som köpts för endast 1k pesos sedan 2022. Fungerar bra med Netflix etc. Beroende på ISP-routing är det fortfarande bra att använda för att se amerikanskt innehåll och 10 samtidiga användare. Betalade via Maya virtuell kort via Mastercard.

Använder för närvarande Proton eftersom de har en kampanjpris på 10 pesos för första månaden. Sedan återgår jag till FastestVPNs livstidsplan. Proton är superbra men FastestVPN fungerar också.

ProtonVPN, Mullvad eller IVPN

Jag använder ExpressVPN men det är faktiskt lite dyrt. Men hör bra saker om Proton.

Ett annat alternativ, Mega VPN.
Jag har lagring på Mega, så jag får med VPN, men om det bara är VPN kan det nog funka också. 60 pesos per månad. CC kan jag också använda.

Jag använder NordVPN. ExpressVPN är ett annat alternativ. Båda är inte gratis, förresten.

Och ja, de fungerar med mobildata.

Utmärkt info. Ska kolla in, tack

Kreditkort via surfshark webbplats