Finns det några gratis VPN eller betalda VPN som du rekommenderar på Play Butik som ansluter till amerikansk server?

Om betald VPN, hur mycket kostar det och hur betalar du för ditt abonnemang? Använder du det? Är det säkert?

Sammanhang: Jag vill testa och använda AI-funktionerna på min Rayban Meta. Det fungerar för tillfället i USA.

Fungerar det också med Smart 5G-data?

Windscribe. Kan kosta så lite som 3 dollar per månad. Välj 2 platser plus ROBERT (obegränsad). Det finns gratis servrar i USA. Kort/PayPal

Windscribe

MOP: Kreditkort, bankkort, Paypal, kryptovaluta

Använder för närvarande Surfshark. 59 USD (nästan 3500 pesos) för 27 månader.

FastestVPN använder jag, det är ett livstidsavtal köpt för bara 1 000 pesos sedan 2022. Funkar bra med Netflix etc. Beror på ISP:s routing, men jag använder fortfarande det för att titta på amerikanskt innehåll och har 10 samtidiga användare. Betalade med Maya virtuell kort via Mastercard.

Använder för närvarande Proton eftersom de har ett kampanjpris på 10 pesos för den första månaden. Sedan återgår jag till FastestVPNs livstidsplan. Proton är fantastiskt, men FastestVPN fungerar också.

ProtonVPN, Mullvad eller IVPN

Jag använder expressvpn, men den är ärligt talat ganska dyr. Men jag hör bra saker om Proton.

Ett annat alternativ, Mega VPN.
Jag har lagring i Mega så det ingår ett VPN, men om bara VPN behövs kan det också funka. 60 pesos per månad. CC betalning

Jag använder NordVPN. ExpressVPN är ett annat alternativ. Båda är inte gratis, förresten.

Och ja, de fungerar med mobil data.

Vilket MOP finns det?

Toppeninformation. Jag ska kolla upp, tack.