Finns det ett sätt att säga upp ZenMate-abonnemang? (Jag blev hackad)

Jag köpte ett ZenMate premiumkonto och efter att ha använt det i 2-3 dagar ändrade någon på något sätt min e-postadress, (Zenmate skickade inte ett bekräftelsemail till mitt Gmail-konto, de ändrade bara min e-postadress av någon anledning).

Efter massor av meningslösa “diplomati med en bot” gav de äntligen mitt ärende till en person, och de frågade efter order-ID etc. Jag gav dem det och samma representant frågade om jag gav dem tillstånd att ta bort mitt konto och skapa ett nytt med premiérrättigheter. Jag sa ja, och sedan gick tre veckor och ingenting hände. Jag fortsatte fråga / maila om det men ingen brydde sig. Och idag kan jag inte se mitt ärende från deras hemsida alls.

Vad ska jag göra? Hur kan jag säga upp det om jag inte kan logga in med det kontot och de ignorerar bara mina mail + tar bort ärendet.

Hur kan de bara ändra min e-postadress, åtminstone innan de frågar om någon form av verifiering??

Redigerat: http://imgur.com/a/Ki9ro bevis för mejl-samtalet.

Har du några skärmbilder eller bevis på detta problem? Tyvärr har vi inga kända representanter från dem här. Har du försökt kontakta dem via deras sociala medier? Företag tenderar att svara snabbt när du publicerar på deras offentliga konton.

Det jag märkte var att jag hört positiva saker om dem, att de saknar grundläggande funktioner som open VPN, android-appen är dålig då den kan kopplas bort helt plötsligt och det är samma sak för desktopversionen. Trots det spenderar de pengar på att släppa en Android-säkerhetsapp.

Well eftersom jag inte ändrade e-postadressen alls, kan den inte hamna i skräppost. Och Google har 2-stegsverifiering när jag loggar in från en ny plats…

Jag är inte säker på hur någon fick mailet då…

Det var kreditkort.

Redigerade huvudposten för bevis.

Jag har bevis på e-postkedjan, jag kan lägga till dem i huvudposten.

Gjorde inte sociala medier eftersom jag inte använder det :slight_smile:
Men det är nog något jag måste göra också.

3 månader av dålig service till, grattis!

Gör en återbetalning då.

Bevis hjälper. Vem som helst kan göra sådana påståenden.

Se till att censurera personlig information, IP-adresser eller icke-korporativa e-postadresser.

Ja. Lade till SS.

Jag antar att jag har censurerat de delarna också, för trött för att vara säker :smiley:

Du missade ett av saksnummer men jag tror inte att det är något som kan identifiera någon personligen.

Lycka till.