Ep 6 kommer före 5, är det bara jag? Förresten bor jag i Asien, och hittills har tittarupplevelsen varit fruktansvärt för mig eftersom jag märker att jag ligger 1 avsnitt efter USA

Ep 6 kommer före 5, är det bara jag? Förresten bor jag i Asien, och hittills har tittarupplevelsen varit fruktansvärt för mig eftersom jag märker att jag ligger 1 avsnitt efter USA.

Dags att installera en VPN tror jag

Vänta, Chainsaw man på Netflix?

Vilka länder har den på Netflix?

Det verkar vara ett problem med Netflix ibland när det gäller anime eftersom jag minns att jag bara tittade på AoT på streaming-sajter snarare än Netflix eftersom det alltid var försenat med några dagar.

Dessutom, vilken land är du från exakt? Jag är från Filippinerna och jag har inte CSM på Netflix, men jag har det på Amazon Prime och det är uppdaterat i tid.

Jag testade med en gratis förlängning, som fungerar på många sidor, och när jag använde den breakade Netflix helt enkelt och lät mig inte ladda deras sida.

Jag är från Hong Kong, det är alltid en vecka efter, därför kan jag inte diskutera här…

Det syns nog att gratis VPN är susrig nätverksgrej. YouTube ber mig alltid att fylla i en Captcha när jag använder VeePN-tillägget.

Har du testat Windscribe? Jag tror det kan fungera bättre, det har 15 gig gratis varje månad och du bör kunna välja din servers plats.