Det är det. Min livstid kommer tydligen att löpa ut om ungefär 2 år. Undrar hur jag kommer att gå

Jag kommer att skicka dig ett meddelande den 2022-02-10 15:46:32 UTC för att påminna dig om den här länken

12 ANDRA KLICKADE PÅ DEN HÄR LÄNKEN för att också få ett PM och minska spam.

^(Förälderkommentatorn kan ) ^(radera detta meddelande för att dölja för andra.)

Det finns för närvarande en annan bot som heter u/kzreminderbot som duplicerar funktionen av denna bot. Eftersom den svarar på samma påminnelsefras kan du få ett andra meddelande från den med samma påminnelse. Om detta är irriterande för dig, vänligen klicka på den här länken för att skicka feedback till den botens skapare och be honom använda en annan trigger.

Hej där, jag är från framtiden

Tack för ditt tålamod. Datakälla för att ladda kommentarer är fördröjd med 3,4 dagar. För mer statistik, se KZReminderBot Stats. Privata meddelanden påverkas inte av fördröjningen.

Ping, Zepher51 :hugs:! Jag kommer att meddela dig om 2,3 år på [2022-02-10 15:46:32Z](https://www.kztoolbox.com/time?dt=2022-02-10 15:46:32Z&reminder_id=1d2d83d4c64b44f8958af6cbe7007b88&subreddit=VPN) för att påminna dig:

VPN-kommentar

Tråden har 2 påminnelser. 1 ANNAN KLICKADE HÄR FÖR ATT SKICKA PM för att använda påminnelsen igen och minska spam.

^(Zepher51 kan )^(Radera kommentar) ^(|) ^(Radera påminnelse) ^(|) ^(Få detaljer) ^(|) [^(Uppdatera tid)](https://reddit.com/message/compose/?to=kzreminderbot&subject=Update%20Reminder%20Time&message=updateReminderTime!%201d2d83d4c64b44f8958af6cbe7007b88 855%20days *Byt ut påminnelse-tiden ovan med ny tid eller tid från skapandedatumet* ) ^(|) ^(Uppdatera meddelande)

Nåväl, de gav mig ett datum så jag har tid att förbereda mig. PureVPN bör skicka ett stort team eftersom om jag går ner kommer jag att ta med mig några av dem.

Inte direkt orolig, jag tyckte bara det var roande. Dessutom, för att ge erkännande där erkännas bör, deras kundsupport är riktigt bra på att svara snabbt.

Jag har mer än 2 år kvar att förbereda mig.

Ooh, detta är väldigt smart. Du löste precis ett felsökningsproblem jag hade när jag plötsligt inte längre kunde ansluta till det.

Nåväl, jag är fortfarande ~

Det är inget att nämna eftersom de är ledande revisorer.

Jag är fortfarande vid liv. Jag tog bort några hitsmän och det kostade mig bara mitt högra öga.

De avbokade dock mitt VPN-konto så mycket att jag inte ens kan komma åt det för att se villkoren.

Det är troligtvis ett fel på webbplatsen eller att det kommer att förnyas igen. Jag har haft det i flera år.

Det är definitivt inte det bästa men jag använder det bara när jag är på offentligt WiFi (oftast utomlands på hotell).

Deras kundsupport är dock bra.

Jag postade detta bara för att det var roande.

Jag kan inte minnas att det var för år sedan… Kanske $40-50? Kan inte föreställa mig att betala mer för något jag inte använder så ofta.

Allt är bra, jag sitter bara bredvid fönstret och beundrar utsikten utanför~

Jag dog.

a0

(det gick ut och jag kunde inte ens logga in på mitt konto och supporten var nästan värdelös, så jag gick vidare från dem)

Bra poäng. Jag har aldrig köpt en, så jag visste inte.
Men “livstid för 3-5 år”… :person_shrugging:t3:

Men nu är jag från framtiden

Botsen slåss för att behaga människorna.

Hahaha skönt att jag kunde vara till hjälp, eller inte… lol

Det är min PeeFGee! Fortsätt kämpa den goda kampen!

Du kontaktar dem i slutet av 3-5 år, och du får en förlängning. Det är inte svårt. Bara fråga support vid slutet av den nuvarande perioden. Detta är mycket vanligt inom branschen.

Ja… det är så det börjar…