Det är det. Min livstid kommer tydligen att löpa ut om ungefär 2 år. Undrar hur jag kommer att gå.
Jag har alltid tyckt att dessa livstidsabonnemang nästan är bluffartade.
Antingen måste de stjäla dig på något sätt (det som händer här just nu), eller så kan företaget gå i konkurs när som helst.
Jag föredrar årliga betalningar. Eller ännu bättre, skaffa ett billigt VPS och rulla ut mitt eget (vilket jag faktiskt gör).
Påminn mig! 855 dagar
Jag tror att de menar att ditt liv tar slut om 855 dagar
Förlåt att jag måste säga detta, men det är bara livet i den stora staden
Ser ut som du kommer att födas på nytt eftersom de förnyar abonnemangen. Undrar vad du blir i ditt nästa liv
När du registrerade dig borde det ha stått något om att du måste kontakta supporten för att få dem att sätta på det igen. Deras system har bara en maxlängd för konto, men om du har ett bevis på livstidsköp bör du vara okej.
Så OP, lever du fortfarande?
“Ingen logg certifierad av en av de ledande revisorerna”
Varför inte namnge revisionen?
Jag tror att du måste göra följande:
Vänligen följ stegen nedan för att lösa in ditt köp:
Klicka på “Inlösningslänk” ovan.
Ange ditt fulla namn, e-post och serienummer.
Klicka på “Aktivera nu”. Du kommer att få ett e-postmeddelande med dina inloggningsuppgifter.
Ladda ner och installera programvaran på din valda enhet.
Ange VPN-uppgifterna i programvaran för att ansluta till din föredragna server.
Din initiala prenumeration är i 5 år. Efter din 5-årsperiod, kontakta [email protected] för att förnya den helt gratis i ytterligare 5 år!
Hur gick det? Låt oss veta att du fortfarande lever!
PureVPN verkar inte ha bra recensioner någonstans, bättre att prenumerera på ett bättre VPN efter 855 dagar
Hur mycket betalade du?
Efter 855 dagar kan du be dem förlänga med 5-10 år.
Jag vet inget om Pure Lifetime, men baserat på mina andra erfarenheter kommer vissa Livstider att löpa ut och sedan får du en ny kod för att förnya den i ytterligare 2 år.
Hur många dagar kvar?
Jag använder det bara när jag är utomlands och använder hotell-WiFi. Jag behöver mycket bandbredd för att ladda upp/säkerhetskopiera bilder.
Det är tydligen deras tjänsts livstid, inte din egen livstid. Jag har åtminstone en tjänst jag betalat “livstid” för, och den fungerar fortfarande. Jag bryr mig inte om den dör i morgon, eftersom jag redan har fått vad jag betalade för, vilket är poängen med dessa.
cryptostorm erbjuder en livstid för $500. Det är ett jag skulle lita på att köpa eftersom det nästan är priset för tio årsabonnemang.
Det beror på priset. Till exempel erbjuder vissa VPN-leverantörer livstidsplaner till superlåga priser!
VPN-livstidsabonnemang är inte bluffar. Men jag håller med om att det kan vara lite vilseledande eftersom livstidsabonnemang har en giltighet på cirka 3-5 år. När jag köpte ett livstidsabonnemang för ungefär 2 år sedan, frågade jag specifikt chattsupporten om giltigheten.