Det är dags... Anmälde mig för Nord i slutet av 2022 med en kampanjkod och fick två år för 85 dollar. Och nu är det nästan dubbelt så mycket för bara ett år vid förnyelse. Oj då! Vad är det bästa sättet att få mer valuta för pengarna igen med NordVPN?

Det är dags… Anmälde mig för Nord i slutet av 2022 med en kampanjkod och fick två år för 85 dollar. Och nu är det nästan dubbelt så mycket för bara ett år vid förnyelse. Oj då! Vad är det bästa sättet att få mer valuta för pengarna igen med NordVPN?

Stäng bara av automatisk förnyelse och de borde skicka dig ett mail med en rabatt för att behålla dig.

Jag mailade dem precis och bad om en rabatt. De gav mig 27 månader för 85 dollar.

Om det automatiskt förnyas betalar du vad det nuvarande fullt priset är, du får inga erbjudanden eller rabatter som du har använt tidigare återanvändas. Om du vill ha ett bättre erbjudande måste du manuellt förlänga ditt abonnemang INNAN det löper ut och manuellt använda vilken kampanjkod eller kupong du kan hitta.

Jag bytte precis från Nord till Proton VPN. Bättre pris och inkluderar post, 500 GB lagring, lösenordshanterare och mer.

Jag gillar det.

Jag har alltid registrerat mig som ny kund via cashback-webbplatser.

Om de inte ger rabatt på det tidigare priset, välj ProtonVPN.

Kolla deras webbplats. Jag ser $105 för Plus och $81 för Basic. Fråga supporten, säg att du är en befintlig kund som vill förnya, gör det värt min tid.

Tack för detta meddelande. Det påminde mig om att gå och stänga av automatisk förnyelse. Jag är säker på att de kommer att erbjuda mig en rabatt när det närmar sig.

Om inte finns det många piratskepp som flyter i detta hav.

Skapa bara ett nytt konto och få den senaste kampanjen.

Stoppa din prenumerationsförnyelse och vänta tills den löper ut, rensa cookies och besök webbplatsen igen, också ett nytt email.

Hitta något annat, iceVPN har ett livstidsavtal men det är under utveckling, eller vänta på Black Friday.

Och det är jävligt långsamt.

1. Stäng av automatisk förnyelse.
  2. Vänta på Black Friday eller nyårserbjudanden.

Jag samlar rabatter under rea (Black Friday, etc.). Har betalat fram till sen 2028, har haft kontot sedan 2014 eller så, och har aldrig betalat fullt pris. Håll utkik efter rabatter.

Ja, det är precis vad jag gjorde.

Även om du behåller automatisk förnyelse, 2-3 veckor innan får du ett mail med en kampanj.

Jag uppskattar insikten! Jämför planer just nu. Självklart klickar jag på “avbryt” för automatisk förnyelse, och de ger mig “gratis 18 månader” ovanpå det år jag skulle betala fullt pris för.

Jag såg nyligen en artikel som hävdade att Proton var den bästa VPN:en, enligt deras åsikt. Nord var dock bland de fem bästa.

Jag väntar på att min Nord-abonnemang ska ta slut, och byter till Proton. Jag har redan deras e-posttjänst. Verkar coolt.

Du behöver inte ens göra det. Om du loggar in med ditt befintliga konto, kommer de att tillämpa rabatterna ändå.