Hej allihopa, vet någon varför jag inte kan se den italienska televisionen trots att jag använder VPN inställt på “Italien”? Det står att jag, självklart, är utomlands! Det fungerar perfekt med betal-tv SkyTv.
Någon som har samma problem eller som är snäll nog att testa? Tack!
Vårt team kan titta på detta och felsöka, skicka ett e-postmeddelande till oss på [email protected] när som helst. Tack!
Fick du det att fungera? Jag funderar på att ladda ner och använda min makes Bitdefender eller köpa NordVPN.
Tack! Jag har skickat ett e-postmeddelande till er!
Det fungerar faktiskt utan problem med SkyGo-appen men med min dator kunde jag inte få fix på problemet med Mediaset och Raiplay, det är nog ett DNS-problem.. Kundtjänsten sa att jag skulle kontakta företaget, vilket är helt värdelöst. Jag vill också nämna att om jag använder VPN med min Android-telefon fungerar det! Så de kan nog bara förstå positionen när jag surfar från dator.
Jag har precis uppdaterat recensionen. Rai och Mediaset fungerar inte längre med min dator. De fungerar fortfarande med Android-telefonen. Enligt min mening har dessa företag slags avancerat geoblock som bara fungerar om du använder en dator. Lösningen bör handla om DNS (jag läste något på nätet) men har inte testat det än. Inga problem med en Android-telefon. Hoppas det kan hjälpa!