Jag hyr ett radhus med en fibervariant med 1 GBPS. Radhuset har två Ethernet-anslutningar. Min Google WiFi-router är ansluten upstairs bredvid mitt kontor. Jag har några frågor:
- Kan jag ansluta en trådlös accesspunkt till min Ethernet-anslutning på bottenvåningen? ISP sa att jag kanske kan, men att jag skulle fråga min hyresvärd. Min hyresvärd sa att jag skulle ringa min ISP. Hur kan jag avgöra om jag kan ansluta en trådlös accesspunkt?
- Jag är utvecklare och jobbar mycket med AWS. Skulle denna router vara bra för att skapa IPSec VPN-anslutningar till mina VPC:er? https://www.amazon.com/TP-Link-Integrated-Lightening-Protection-TL-R605/dp/B08QTXNWZ1/ref=cm\_cr\_arp\_d\_product\ op?ie=UTF8&th=1
- Mina trådlösa hastigheter är ungefär 550 Mbps upp och ner i mitt kontor nära routern. Nedanför, nära den andra Google WiFi-åtkomstpunkten, är hastigheterna ungefär 150 Mbps upp och ner. Kan du rekommendera en bra trådlös accesspunkt för både upstairs och downstairs?
Detta är en Fakespot Recensionsanalys-bot. Fakespot upptäcker falska recensioner, falska produkter och opålitliga säljare med hjälp av AI.
Här är analysen för Amazon-produktrecensionerna:
Namn: TP-Link Multi-WAN Wired VPN Router | Upp till 4 gigabit WAN-portar | SPI Firewall SMB Router | Omada SDN Integrerad | Laddbalansering | Lightning Protection | Begränsad livstidsgaranti (TL-R605)
Företag: Besök TP-Link butiken
Amazon Produktbetyg: 4.5
Fakespot Recensionsbetyg: A
Justering av Fakespot Betyg: 4.5
Analys genomförd den: 2024-01-31
Link till Fakespot-analys | Kolla in Fakespot Chrome-tillägget!
Fakespot analyserar recensionernas äkthet och inte produktens kvalitet med hjälp av AI. Vi letar efter riktigt genuina recensioner som nämner problem som kopior, defekter och dåliga returpolicyer som falska recensioner försöker dölja.
Vi ger ett betyg från A till F för recensioners tillförlitlighet. A = mycket tillförlitliga recensioner, F = mycket otillförlitliga recensioner. Vi ger också säljarratingar för att varna om säljaren kan litas på eller inte.