Är det bara jag eller är YouTube mycket långsamt idag på VPN? Europa
Inte för mig, har försökt att bara koppla om ett par gånger? Annars kanske byta land du är ansluten genom eller VPN-protokoll.
Det verkar fungera bra här. Kanske prova att byta servrar och protokoll i inställningarna
Här i Kanada. Försöker titta på en live-stream på YouTube, det klipps hela tiden av varje par sekunder.
Jag har försökt att ansluta 5 gånger med snabbanslutning, och sedan försökt att välja 5 servrar i olika länder manuellt. Samma problem.
Sedan insåg jag att det har gått över 6 månader, så jag gav split tunneling en ny chans. Ställde in så att Firefox inte skulle gå genom VPN-anslutningen. Gissa vad! Efter över 6 månader fungerar fortfarande inte split tunneling alls. Internetanslutningen bryts helt när den är aktiverad, oavsett om den är inställd att inkludera eller exkludera.
Är riktigt trött på att betala för den här tjänsten som är mer besvär än den är värd. Tänkte vänta ut tiden jag betalade för, men nej skit i det. Jag ska avbryta mina förluster.
Att prata med deras support är helt värdelöst. Deras live chatt support är långsam, och varje gång jag använt den var det tydligt att den andra personen absolut inte hade någon koll på någonting.
Jag har också det här problemet, jag undrar om det inte är ett YouTube-problem snarare än ett NordVPN-problem. Jag har en hyfsad nedladdningshastighet på de vanliga hastighetstesterna för internet. Kanske upptäcker YouTube NordVPN:s IP-adresser och blockerar dem? Jag kan inte titta på någon video när jag är ansluten till NordVPN… Någon som har råd?
Det verkar fungera bra idag
Hej, ditt inlägg togs automatiskt bort eftersom ditt konto inte uppfyller våra karma-krav. Konton måste ha minst 100 karma sammanlagt för att kunna posta i denna subreddit. Denna regel är till för att förbättra kvaliteten på inläggen och minska missbruk från trollkonton.
Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller bekymmer.