Vudu fungerade, nu gör det inte

Jag specifikt skaffade Nord för att kunna få tillgång till min fästmö’s bibliotek på Vudu. Det fungerade för några dagar sedan, jag testade igår kväll och det fungerade inte. Antingen fastnade jag i en inloggningsloop (logga in, fyll i information, bli omdirigerad till startsidan och inte vara inloggad), eller så stod det bara att inloggningsuppgifterna var fel.

Det gick inte så här senast.

Jag har samma problem - Nord VPN fungerar inte längre. Jag är inloggad men när jag försöker spela något får jag “Film otillgänglig: Förlåt, Vudu-tjänsten är endast tillgänglig inom USA (Felkod: 1012)”

Ändå? Har du lyckats hitta en lösning?

Hittade du en fungerande server?

Jag får samma felkod 1012. Finns det någon lösning? Sedan Fandango tog över har jag inte kunnat logga in.

VPN:n är förmodligen inte aktiverad

Jag har gjort lite framsteg, typ. Jag kan inte logga in direkt, för att försöka det omdirigeras till startsidan och jag blir inte inloggad. Om jag söker efter något i mitt bibliotek, säg ATLA, och klickar på logga in, så loggas jag in, känner igen mitt inloggning, men när jag klickar på spela går jag tillbaka till startsidan och jag är inte inloggad igen. Det måste vara Nord, eller hur?

Jag försöker logga in hela tiden, det “fungerar” tydligen men jag omdirigeras till startsidan och blir inte inloggad.

Det stod att jag var ansluten.

Hej, ditt inlägg togs bort automatiskt eftersom ditt konto inte uppfyller våra karma-krav. Konton måste ha minst 100 sammanlagd karma för att kunna publicera i denna subreddit. Denna regel är till för att förbättra kvaliteten på inläggen och minska missbruk från trollkonton.

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit](mailto:/message/compose/?to=/r/nordvpn) om du har några frågor eller funderingar.

Det händer mig också. Det jag gjorde var att jag sökte efter filmen jag visste att jag hade i mitt bibliotek och loggade in i appen. Den här gången tog inte appen mig till hemsidan och loggade ut mig. Men när jag spelade filmen fick jag felet ovan. Så tydligen blockerar de VPN.

Hej, ditt inlägg togs bort automatiskt eftersom ditt konto inte uppfyller våra karma-krav. Konton måste ha minst 100 sammanlagd karma för att publicera i denna subreddit. Den här regeln är till för att förbättra kvaliteten på inläggen och förebygga missbruk.

Jag är en bot, och detta gjordes automatiskt. Kontakta moderatorerna för denna subreddit ifall du har frågor.

Ja, det är irriterande. Min fästman är från USA och jag är från Kanada. Vi brukade få tillgång via Nord, det var därför vi skaffade Nord från början. Men om Nord inte kan rotera sina IP-adresser till de som inte blockeras (eller om de gör det, gör de det inte tillräckligt snabbt) vad var ens poängen?

Hej, ditt inlägg togs automatiskt bort eftersom ditt konto inte uppfyller våra karma-krav. Konton ska ha minst 100 karma totalt för att kunna posta i denna subreddit. Den här regeln är till för att förbättra inläggets kvalitet och minska missbruk.

Ja, jag har redan tagit upp detta med Nord. Förhoppningsvis kan de lösa det. Det vore bra om du gör detsamma om du inte har gjort det. Det ger dem en idé om att det inte bara är en användare som har detta problem lol.

Jag har redan gjort det.