VPNs som fungerar med Syncler

Några förslag på VPN? IpVanish saktar ner min internethastighet, Nord är dubbel så snabb, men Syncler fungerar inte med den. Några förslag? Tack alla.

Om du använder en debrid-tjänst finns det inget behov av en VPN. Anslutningen är krypterad och din ISP kan inte se datan.

Här är en lista över samarbetsvilliga och icke-samarbetsvilliga VPN-leverantörer som Real-Debrid tillåter.

Jag använder Nord VPN och får 83 av 100 Mbps internethastighet, och detta fungerar över WiFi. Så jag klagar inte.

Jag har testat Nord, Express och Proton på Shield. Av dessa tre ger Proton mig de snabbaste hastigheterna. Proton visar även varje enskild server och hur full den är. Utöver det har Proton för närvarande inga fler funktioner på AndroidTV, så det är enkelt men fungerar bra. Det är min favorit av de tre och även den jag litar mest på.

Jag använder Private Internet Access och har inga problem med Syncler.

Alla bra VPN:er med bra kryptering kommer att sänka din internethastighet. Prova en närmare anslutning med IpVanish. Jag använder Proton VPN och har inga problem med Syncler.

Hur man konfigurerar IpVanish i Syncler.

Inte relaterat till Syncler (Regel #5).

Jag är en bot och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har frågor eller funderingar.