VPN med kinesisk proxy

Jag vet att det låter konstigt, men vet någon om den “omvända” VPN: n? Jag är utanför Kina men jag behöver en kinesisk proxy. Jag är inte ens säker på om jag använder rätt termer, men du fattar.

Jag försökte byta proxy direkt i appen, men det fungerade inte.

Alla ledtrådar tas emot med tacksamhet.

Jag känner till en (betald) tjänst som erbjuder detta, skickar dig en DM med länk.

Min (betalda) leverantör har en server i fastlandet. Skicka DM för mer information.

Jag använder oftast 穿梭 (Transocks). Det är gratis på Android, inte säker på om det fungerar på iPhone eller dator.

Jag brukade använda 快帆 på min iPhone. Det var ganska tillförlitligt när jag senast använde det, men det var för nästan ett år sedan. Fullständigt namn i Apple Store är 快帆 - 海外华人加速器.

Ah, du vill ha en VPN med kinesiska egenskaper. Dessa är lika olagliga som den andra vägen, och mycket mer riskabla att använda eftersom servern måste finnas i fastlandet. Du kanske hittar en tjänst, men skulle du lita på den med din personliga information?

Ta min gratis belöning. Det är allt jag har :DD

Nej, det är inget alternativ för mig. Behöver kinesiska noder i fastlandet.

Ja, just nu är mitt enda bekymmer att hitta och använda tjänsten. Tack för att du varnade ändå.