VPN fungerar inte i Turkiet igen

VPN har helt slutat fungera i Turkiet på alla servrar, lägen eller inställningar. Ibland kopplar det upp sig mödosamt men får aldrig en ip och ingen internetanslutning heller.

Vi förstår att Turkiet har varit svårt med blockeringar och begränsningar av anslutningar men även Opera i webbläsar-vpn har bättre anslutning och vi betalar för detta.

Jag förstår inte hur detta har pågått i ett helt år. Surfshark får mig att ompröva mina ekonomiska och teknologiska beslut.

Hej, tack för att du tog upp detta. Vi är medvetna om den ökade blockeringen av Surfshark-tjänster i Turkiet, och våra tekniska experter söker fortfarande efter en lösning. Tack för ditt tålamod.

För nu rekommenderar vi att du provar att använda OpenVPN manuell anslutning där:

Om du fortfarande inte kan ansluta, tveka inte att kontakta vårt supportteam på [email protected] eller via livechatt.

Jag har ett problem att alla protokoll förutom IKEv2 inte håller min VPN ansluten på min Samsung.

Under en tid kunde du använda en gratis VPN för att ansluta, sedan koppla Surfshark. Nu säger Surfshark ’en annan VPN har upptäckts.’

Firestick TV’s SurfShark-app har tyvärr blivit värdelös i Turkiet.

Surfshark är helt värdelöst. Bokstavligen fungerar ingen av deras metoder, mitt råd till alla som läser detta - köp inte deras VPN. Det kommer INTE att fungera.

Jag hade samma problem.. men din lösning fungerade.. tack.

Det fungerade inte på min telefon. Jag hade försökt allt vid det här laget. Varför betalar jag för en tjänst som nästan aldrig fungerar?

Så vad fungerar? Nord? Windscribe? Har inte råd med Express.