Jag har för närvarande ett 2-årskontrakt med Surfshark VPN. Är detta ett säkert VPN för piratkopiering eller bör jag använda något annat? Megathreaden verkar inte riktigt gå in på vilken VPN som är nödvändig.
Hej u/Putrid_Bluejay_2543,
Har du ett fel och behöver hjälp? Var snäll och ge dessa detaljer när du skickar in ditt inlägg. -
- Namn på spelet
- Webbplatsen du hämtade spelet från
- Systemspecifikationer och OS-version
- Eventuella steg du tagit för att försöka lösa problemet
- Driver version (behövs endast för t.ex. grafikkortsproblem)
Se till att läsa den fastsatta megathreaden samt vår piratguide, FAQs, och vår Wiki, eftersom dessa kanske kan svara på din fråga!
Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.
Om det döljer din enhets IP-adress, då räcker det. De flesta betalda VPN:er gör redan det, men det är bäst att kontrollera ändå.
Jag använder Mullvad eftersom det är ett av få som låter dig betala helt anonymt och är bevisat att inte behålla några register. De har blivit raided tidigare och myndigheterna gick tomhänta eftersom de håller sitt löfte och inte lagrar några loggar på sina kunder. Det är inte det snabbaste VPN:et prestandamässigt men de är de säkraste enligt min åsikt.