Vilken VPN ska man använda för JP Lost Ark?

Hej, jag undrar vilken VPN man ska använda för den kommande JP-servern. Jag vill lägga mycket tid och ansträngning på det, men är rädd att allt kommer gå till spillo om jag blir bannad. Vad använder alla? Jag har hört att ExitLag inte är säkert, är det sant? Tack.

Some people are using Urban VPN as it is a free vpn, but I dont know how safe it is. They say it works fine, you could give it a try. Or you could use VPNgame. I used it for RU and it was a good VPN which gave a very stable connection. The other VPNs I would suggest are ExpressVPN and Cyberghost. They are some of the best VPNs currently in the market but value wise the best would be VPNgame.
Also remember this, the experience of each VPN can differ from Players to players. I suggested VPNgame mainly due to it having very positive response from alot of my guild members and it working really well for me as well. I hope this gives you a few options to look into.
Also, do look at the VPNs before making a purchase. Do a bit of research on them, so, that you dont spend your money on something that didnt work for you all that well.

Något annat än Exitlag. Jag använder AVG Secure Vpn

Jag använde exitlag för att registrera mig och ladda ner JP-klienten idag, vad är fel med det/ gör det osäkert?

Avg vpn användning för de 7 dagarna gratis, sedan avinstallera och ladda ner igen för obegränsad användning

AVG har gratis provperiod i 7 dagar. Bra VPN, kan installera om i oändlighet

Jag använder Mudfish, lätt bäst värde VPN. När det gäller webbplatsregistrering / att starta spelet använder jag deras webbläsartilläggsversion eftersom spelpluginen inte täcker webbplatsen och det fullständiga programmet för spelet.

Jag hörde att Softether VPN fungerar

Kan man inte komma åt den huvudsakliga JP-webbplatsen med VPNgame, eller?

Jag är också nyfiken på varför folk inte gillar Exitlag. Jag såg i ett annat inlägg att någon kallade det spionprogram, men själv förklarade de inte varför. En snabb Google-sökning ger inte mycket info.

Jag kan inte ansluta till Lost Ark JP:s startsida via AVG VPN.

Kan inte komma åt Lost Ark JP-webbplatsen

Softether

nej, det gör det tyvärr inte

Du kan använda UrbanVPN-förlängningen för att komma åt den också. Så gjorde jag.

Jag tror att Smilegate kan spåra personer som använder Exitlag. Jag använde det tidigare med Seoul 1-servern för KR Lostark och det blev bannat. Använder nu Seoul 3-servern och det fungerar bra

Exit lag är mycket överprissatt för en skillnad på cirka 30 ms för mig i västkust-USA för RU. Jag skulle förespråka för VPNgame som bara kostar ca $10 för 6 månader

Tack för att du postar i vår subreddit. Men på grund av skräppost kräver vi att inläggen görs av konton som är minst 3 dagar gamla. Tack för förståelsen.

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.

ja, jag använde det, tack. Med VPNgame dock är nedladdningshastigheten fruktansvärt långsam. Är det normalt?

Jag är inte så orolig då, jag använder bara Japan för att få en känsla för spelet i väntan på NA.

Om det är så, kan du pausa nedladdningen. Det är den stora röda knappen. Sedan kopplar du från VPN och fortsätter genom att trycka på den röda knappen igen. Då kommer den att ladda ner med din faktiska internethastighet. Oroa dig inte, jag gjorde samma sak och det fungerade fantastiskt.
Kom ihåg. Pausa nedladdningen först med den röda knappen. Koppla sedan från VPN. Återuppta nedladdningen med den röda knappen igen.
Hoppas detta hjälpte till att klara din fråga.