Vilken är den bästa VPN-appen ni använder just nu?

Jag vet att detta är lite off-topic, men jag behöver verkligen er hjälp. Jag bor i USA och använder T-mobile 4G LTE, men jag kan inte spela många spel (särskilt de flesta gacha-spel från 2019. Alla blockerade 4G-nätet av någon anledning, och det verkar som att jag inte är den enda som lider av detta). Alla dessa spel fungerar bra med wifi, men det är omöjligt att spela dem utanför mitt hus.

Jag använder Private Internet Access på min telefon och PC. Det är enkelt och inte särskilt dyrt.

Alla gratis VPN är bra för spoofing, jag har hört att Tunnelbear är en bra.
Om du vill ha en bra VPN för integritet har jag hört att Mullvad eller AirVPN är bra.
Jag använder ExpressVPN som är bra men ganska dyrt.

Hm, Tmobile LTE fungerar bra för mig på de flesta gacha-spel. Eftersom du inte använder VPN för integritet, bör vilken gratis som helst vara okej för gacha-spel. Jag gillar personligen Windscribe, men de har en begränsad mängd data per månad för gratisanvändare.

Windscribe har fungerat konstigt de senaste dagarna, så jag gick till Browsex.

Om ni känner till VPN med japansk server, dela gärna!

Jag kan inte förklara varför detta händer dig, men min räddare från problem som detta är Nordvpn. Jag har använt det ett tag och har inte haft några problem att övervinna geo- eller andra blockeringar. Det enda jag inte gillade till en början var att man måste teckna ett 3-års abonnemang för att få ett bra pris, men jag vänjde mig vid det.

Jag älskar private internet access eftersom det är billigt och fungerar. Innan det använde jag expressvpn, som är mycket dyrare (men också fungerar).

Mullvad är den bästa VPN jag känner till. Det kostar ungefär 5,50 dollar i månaden och du kan använda det för torrenting också. De sparar inte loggar och följer allmänt bästa praxis.