Vilken är den bästa gratis VPN-tillägget för Firefox?

Vilket är det bästa gratis VPN-tillägget för firefox?

En skrivbords VPN-klient skulle vara mer användbar än ett tillägg, ProtonVPN och Windscribe har gratis nivåplaner.

Enligt min åsikt, man får vad man betalar för. Gratis VPN:er är generellt sett inte lika säkra som betalda VPN:er.

Windscribe vpn

Rättvist företag erbjuder 2 gb initialt efter registrering 10gb.

Det är den snabbaste jag har försökt!!

Gör inte tillägg, använd skrivbordsvpn med hide.me VPN

Wow, det uppskattar jag mycket. Men varför inte använda denna VPN-skrivbordsvariant och ett tillägg för dubblaVPN-skydd? Skulle inte två VPN:er samtidigt vara bättre än att använda en?

hide.me erbjuder Multihop Double VPN, maaaan, om du går med det är du helt täckt, inget behov av att använda skrivbord och tillägg

Jag uppskattar det. Men vad sägs om alla skeptiker här som hävdar att “du får vad du betalar för” och att gratis inte kan vara lika bra som betalda?

Aldrig kommer du att kunna jämföra någon gratis VPN med en Premium. Jag säljer inte någon, jag rekommenderar bara den som fungerat för mig, i många år nu.

Jag uppskattar det. Men skulle torrent-nedladdningar ses av din ISP när hide.me VPN är aktiverat?

Och hur får du hide.me att starta automatiskt vid uppstart av din PC? Jag försökte aktivera “starta vid systemstart” och “anslut vid applikationsstart.” Men den startar inte automatiskt när jag startar min PC. Vad föreslår du?

Åh man, men det fungerar med denna VPN, speciellt startprogrammet. Prova det.