Varför är Daniel Tiger så JÄVLA dyrt och svårt att streama?

Varför måste jag betala för streaming, men sedan ytterligare 20 dollar per säsong?!

Det är allt.

Min PBS-app är helt gratis.

Jag har PBS-appen på smart TV. Det är gratis. Även om det bara är 3-5 avsnitt och de inte ändras så mycket, gillar mitt barn att titta på repriser.

Redigerar för att tillägga att du kan ladda ner PBS-appen på din telefon eller surfplatta. Sedan kan du crome casta den till din TV! Jag gör detta hos mina svärföräldrar. :slight_smile:

Vi betalar 4,99 dollar/mån för PBS Kids-appen på Amazon Prime. Alla Daniel Tiger-avsnitt finns där.

Var är du och hur streamar du?

Din lokala bibliotek borde ha alla säsonger du vill ha också!

Jag använder den gratis PBS Kids-appen på min Amazon Fire Stick. Det finns bara några avsnitt, men de uppdateras ganska regelbundet, så jag känner att jag inte tröttnar på dem.

PBS Kids strömmar Daniel Tiger gratis.

Vad?? Det finns på Netflix för oss!

Vi använder den gratis PBS-appen, och sedan köpte jag några säsonger på iTunes för när vi torkar ut de avsnitten.

Det finns på Crave i Kanada.

PBS Kids. Det är allmän-tv.

Varför tittar du inte bara gratis på PBS KIDS?

PBS Kids har det gratis.

Jag har YouTube TV istället för kabel och deras DVR spelas automatiskt in när det är på och organiserar det per säsong/avsnitt. Jag har i princip ett gratis bibliotek med alla Daniel Tiger-avsnitt.

Jag vet inte vad du gör, men PBS är 100 % gratis och har massor av avsnitt.

Var tittar du på det? PBS-appen har det gratis.

PBS-appen är gratis. Varsågod.

YouTube Kids

Du kan ladda ner appen på din smart TV eller surfplatta, sätta upp föräldrakontroller, och söka på Daniel Tiger så spelar den det. Varning… det tar inte lång tid innan Baby Shark infiltrerar… lol

PBS betalda app kostar 5 dollar i månaden och är värd det. Den har hela Mr Rogers Neighborhood-universumet.