Både för kvinnor och män. Dumma Viaplay har inte dem. Vem är verkligen förvånad? Villig att betala vilken summa som helst/få VPN/proxy
Antagligen Eurosport, det är där jag brukar titta
Jag tittar på rtv Slovenien som alltid
(UK) Eurosport flyttar till TNT:s prenumerationspremiumplan £30.99. En stor skam enligt min åsikt.
VPN till Nya Zeeland eller Australien. Titta på FIS Ski Jumping YouTube-kanal
NRK i Norge har allt från VM och det är gratis
Discovery (tidigare kallat Eurosport), men kanske bara om du är i Europa. Du kan välja kommentator på många språk. Månatlig prenumeration kostar bara ca 5 euro, och du kan titta på många andra vinteridrotter också.
Austrian ORF (on.orf.at). Funkar med VPN även om det står att det inte gör det (med min iallafall).
Jag tror det är Discovery nu.
Slovenien TV är fantastisk för sport – vi fick reda på det när vi var på Planica ett år och såg på den lokala TV:n. Vi förstod inte kommenteringen, men det spelade ingen roll. Så många olika sporter – hur gör RTV det? Har de en stor budget eller är sport en stor prioritet?
Är du säker på att de har kval också? Vanligtvis har de bara tävlingen.
Malaysia, HK etc fungerar också för FIS YouTube.
Redigering: Jag kollade och FIS YouTube har kval.
Ja, visst, men det är bara tillgängligt i Norge och VPN fungerar inte.
I Tyskland heter det fortfarande Eurosport.
Jag är inte heller säker. Jag tror att eftersom vi är bra på många sporter, därför har vi live sportevenemang som skidsport, alpin skidåkning och biathlon på vintern. Men också andra vintersporter där vi är bra, men de visar fortfarande inte nordiskt kombinering, stora hopp och sånt.
På vilken kanal? Jag kan inte hitta den. Jag använder en malaysisk proxy men all Jag ser är JWC och Continental Cup VOD.
Använder Nord för tillfället och det fungerar bra med NRK.
Ja, det stämmer. Jag antar att det fortfarande är Eurosport om du tittar på gratis TV. Men Discovery/Eurosport om du vill ha full prenumeration/streamingåtkomst.
Funkar slovenskt VPN för att få tillgång? Jag tycker det är så bisarrt att Viaplay tar 40 € per månad och sen inte ens bryr sig om att visa kvalen trots att de tydligt har tillgång till dem. Och också gör det omöjligt för något land som har Viaplay att titta på dem via FIS.
Verkligen garderande på grund av lathet och inget annat.
Ja, jag lade märke till att OP redigerade sitt inlägg. Först frågade han bara var vi skulle titta, vilket låter som linjär TV för mig.