Jag såg precis klart säsong 1 av pantheon på Netflix. Är säsong 2 uppladdad någonstans online? Jag försökte använda VPN till Australien och kollade Netflix och Prime Video men utan tur
Den finns på YouTube. Sök bara “Pantheon Season 2 episode 1” så får du några uppladdningar.
Man får segla det stora havet för att hitta säsong 2.
Jag skulle älska länken också! Tack till någon som kan skicka den. Jag såg precis klart säsong 1 på Netflix och kan inte förstå hur bra serien är! Det verkar vara ett marknadsfel om de slutade göra den baserat på hur många som tittade. Jag har aldrig hört talas om serien eller sett den i mitt Netflix-flöde förrän nu. Den är fantastisk!
Uppdatering: Jag har tittat på säsong 2 på YouTube-kanalen som nämns i denna tråd och det har varit fantastiskt! Inga annonser och kvaliteten är utmärkt, mycket nära originalet. Vilken fantastisk serie!!
Varför har Netflix bara den första säsongen?
Skicka till mig också, tack!
I Tyskland är den tillgänglig för köp på Amazon Prime Video.
Är hela säsong 2 på yt?
https://youtube.com/playlist?list=PLp2fqhxj7ruVTX6-HepqFAj6EZe-Tr0al&si=sOA6MEbAV5OBA_fK
Den här länken är till en spellista på YouTube med alla avsnitt av säsong 2, koppla in den till din TV och din setup.
Kan jag få länken också?
Kan någon skicka länken till mig också? Tacku!
Jag har en hemsida som ger dig vilken film som helst och jag får också säsong 2 av pantheon, kan titta på den utan reklam, gratis, men jag betalar för den för att slippa annonser. Du kan kolla den, ska jag säga dig hemsidan?
Det är min favoritwebbplats för tecknat/anime.
Finns det någon säsong 3 av pantheon?
var jag hamnade, till och med jag skapade ett konto för en serie kjkkkkkk
Säsong 2 blev Rwbyad (det är förlorad media)
Du måste titta på den på YouTube eller en piratsida.
Klicka på länken och du kan titta på den på watch cartoon online. Jag såg precis klart säsong 1 på Netflix och var tvungen att fortsätta och fann den här.
Pantheon s2 e1
Ingen YouTube finns, men den är på engelska.
Jag sökte precis efter iMovie pantheon på yt och den kom direkt upp. Ska börja se s2e1 nu.
För er som letar efter detta, varnas för att iMovie-kanalens säsong 2-uppladdning saknar vissa kritiska scener, särskilt i avsnitt 7. Nästan alla scener med licensierad musik som automatiskt upptäckts av YouTube har klippts bort för att behålla uppladdningen, och vissa mycket viktiga narrativa ögonblick togs bort.
Om du hittar en klippning och känner dig vilsen, använd streaminglänken som delades i en annan kommentar i denna tråd. Jag kunde titta på det mesta utan att känna att jag missade något, men på grund av händelser mellan avsnitt 6 och 7, kommer du att missar mycket om du tittar på iMovie-versionen vid den punkten.