Gear up blev betalversionen, flytten var ganska lam dock, så VÄJ EJ UPPDATERA GEAR UP VPN om du inte vill betala.
Om du inte har råd att betala, var bara försiktig, stäng av automatiska uppdateringar på iOS eller Android eller så uppdateras det automatiskt. Tja, Android-användare kan nedgradera versionen men jag tror inte iOS-användare kan det.
Jag hade en konstig känsla för den första uppdateringen för en vecka sedan om något. Och efter den första uppdateringen visste jag varför. Men uppdateringen som kom igår, man jag visste att något var definitivt fel
Samma här, jag gillar bara inte hur varje företag ser en liten möjlighet och går till prenumerationsbaserat, inte bara VPN, och dumma människor köper dem för att uppmuntra fler företag att göra det och det påverkar killarna i landet som inte har råd med sådana prenumerationer.
Jag använder TunnelBear på iOS. Anslut till Australien, öppna spelet, stäng sedan VPN:et. Jag har inga problem. Jag är baserad i USA. Använde tidigare Gear Up.
Tunnel Bear är bra om du inte vill betala, den ger 4 eller 5 GB data varje månad, du behöver bara koppla till det önskade landet, öppna spelet, stäng sedan VPN vid huvudmenyskärmen, du kommer inte att få slut på data under månaden om du gör så.