Vad var priset på svartdagarna?

Vet någon hur mycket avgifterna för 1 år och 2 år är?

Jag handlar bara på rosa dagar, sorry kan inte säga så mycket.

Runt 36 US$/1 år, 48 US$/2 år

Jag tog 2-årsprenumerationen och betalade 47 US-dollar, alltså 1,99 per månad. Ett år var dyrare, om jag minns rätt var det 2,99 per månad.

2-årsplanen för 47 dollar, det kan man inte slå!!!

Proton Unlimited erbjöds mig för 78 USD/år på Black Friday som ett mail. Kanske var billigare på deras hemsida, är inte säker.

70% rabatt på min prenumeration

70% rabatt, men min har DNS läckor så jag kommer att titta på Surfshark istället.

48 USD. Seriöst? Wow. Det är 77 AUD istället för 172 AUD! Jag säger alltid att jag ska låta saker gå ut och vänta tills BF, så förnyelsen faller alltid runt den tiden, men jag gör det aldrig.

Det här sagt, den här gången tror jag att jag kommer att vänta, och fortsätta använda Malwarbytes VPN (baserat på Mullvad för tillfället) till BF. Jag vet att MWB flyttar till Azire, och jag vet inte mycket om den, men jag är säker på att det kommer att ta tid. Min MWB Plus går ut nästa mars, så jag kommer verkligen att försöka vara tålmodig med Proton.

Den här Proton-priset är galet, verkligen, för 2 år. Om jag skaffar den nu, kommer förnyelsen alltid att vara dyr.

Om jag väntar, kommer det att vara ett bra pris. Om jag väntar och de inte gör BF i år, kommer jag att skrika. LOL.

Hur vet du? Finns det något slags test?

Ja kompis, ipleak.net och https://dnsleaktest.com

Wow, konstigt.

Jag testade precis ProtonVPN. Jag är i Australien, och autoansluten till USA. Jag gick till sidan du länkade och valde utökad test, och detta är mina resultat:

146.70.230.100|Ingen|M247 Europe| Los Angeles, USA

146.70.230.101|Ingen|M247 Europe| Los Angeles, USA

146.70.230.102|Ingen|M247 Europe| Los Angeles, USA

146.70.230.99|Ingen|M247 Europe| Los Angeles, USA

Som du kan se, är detta alla VPN-adresser, så ingen läcka där.

Jag kollade också ipleak.net med torrentfilen de erbjuder, med transmission, och ingen läcka.

Vilken server var du ansluten till när det läckte?

Jag tror att detta är något du behöver rapportera till dem, eftersom supporten faktiskt svarar.