Vad är skillnaden mellan alternativen 83,99 och 71,99? Varför väljer man inte helt enkelt det billigare?
Är detta via App Store??
Mmmm… vänta bara på en rabattkod. De erbjuder tre år för 50£
Jag är säker på att det finns en motsvarande kampanj i USA
Jag fick tre år för ungefär 109 dollar för några månader sedan. Sök bara på Google, det finns massor av affiliatsidor som erbjuder specialerbjudanden. Nord är alltid på rea någonstans.
Ja, det är på App Store, min gratisprova är på väg att gå ut så jag tittade på planerna och la märke till att ett var billigare än de andra och det stod inte varför
vänta bara på en rabattkod. De erbjuder tre år för 50£
Behöver inte vänta. nordvpn.com/tyt
Överprisad på AppStore. Gå bara in på google och sök efter treårs-kupong för nordvpn. Hitta en och betala direkt till dem.
Jag ska kolla upp det, tack för tipset
Ja, jag kollade precis, det verkar finnas några bra erbjudanden, det enda är att de är ganska långa bindningstider, men kanske sparar man pengar i längden
Om du registrerar dig via ebates.com, får du 20% cashback på valfri plan. Men de betalar ut varje kvartal.
Det är det där det handlar om. Tre år för 99 dollar plus 20% tillbaka från Ebates. Jag slog till på det erbjudandet nyligen. Det är 2,22 dollar i månaden för de som räknar hemma.
Ångrar du dig? Hur har det varit?