Vad är några bra sock5-proxy-leverantörer?

Vad titeln säger.

Jag vet att de flesta inte är gratis, men om du kan rekommendera en gratis, vilken skulle det vara?

Om du också känner till några som erbjuder gratis provperiod skulle det också vara till stor hjälp!\

Tack på förhand.

Jag skulle vara försiktig med gratis sock5-proxy — de kan vara riskabla eftersom du inte vet vem som driver dem eller hur säkra de är. Det är oftast bättre att betala för något pålitligt. Jag har haft goda erfarenheter med Oxylabs. De är inte gratis, men tillförlitligheten och säkerheten har gjort det värt pengarna för mig. Dessutom erbjuder de en gratis provperiod, så du kan prova dem utan att binda dig.

Jag är ganska säker på att gratis proxies är gratis av en anledning, integritet brukar inte komma utan kostnad.

Skapa en VPS, SSH:a till den med flaggan -D 8080, ställ in webbläsaren att använda port 8080, och du är klar. Varför betala för något så enkelt?

ssh -D "*:1080" -N -f localhost

Vad är faceless.cc nu för onion-länk, kan någon hjälpa?

Är du fortfarande intresserad? Jag har gjort en lista för 2024
https://www.reddit.com/r/PrivatePackets/comments/1g4sd2e/proxy_wars_2024_best_providers_for_web_scraping/

Om du inte ska göra något olagligt, starta en gratis Ubuntu-server på AWS och proxy:a genom SSH-sessionen. Jag tog det ett steg längre och kopplade min bärbara dator till AWS-instansen med WireGuard, så att när jag använder socks-proxy via SSH kopplas det genom tunneln som verkar vara snabbare än att gå ut över internet till SSH.

Webshare har några gratis. Här är en lista.

https://jivaro.net/content/blog/the-best-affordable-proxy-providers

Jag skulle rekommendera oxylabs till alla, fantastisk produkt, fantastisk service.

verkade folk fortfarande knäcka ID? Jag brukade göra det för 20 år sedan, skulle älska att göra det igen lol

Är rampage proxies bra?

Alertproxies[dot]com har några bra sock5-proxy, de har nog till och med gratis provperioder.

googla bara “gratis sock5-proxy”

Antagligen fungerar bara 5% av de gratis, men de är gratis så ¯\_(ツ)_/¯

betalda: premsocks.com

gratis: free-proxy.cz

hqproxy.com Den bästa proxyn för dig!

Funktion:

:white_check_mark:0 Bedrägeripoäng
:white_check_mark:Bostadsbostäder
:white_check_mark:Datacenter

:wrapped_gift: Omedelbar leverans
:globe_with_meridians: Obegränsat IP-pool
:globe_with_meridians: Fungerar på Discord
:white_check_mark: Inga blockerade webbplatser
:desktop_computer: Märks inte som VPN eller Proxy

Billigaste proxy på webben! :smiling_face_with_sunglasses:

:crown:klistrig proxy
:crown:växlande proxy
:crown:Inga fler blockeringar

ANVÄNDNINGAR:
:check_mark: Annonsverifiering
:spider: Webbskrapning
:running_shoe: Sneaker Botting
:shopping_cart: E-handel
:magnifying_glass_tilted_right: SEO-övervakning
:mobile_phone: Sociala medier

• mycket mer..

:money_bag: Kreditkorts- & :money_with_wings: kryptobetalningar accepteras.

WEBBSIDA: https://hqproxy.com

STÖD:@losemymind_9

Gratis SOCKS5-proxy kan definitivt vara lockande, men de medföljer ofta stora risker som dataloggar eller långsamma, opålitliga anslutningar. Det är oftast smartare att välja något pålitligt och säkert även om det kostar lite. Det finns mycket där ute, så att kolla på Alternativa Alternativ kan hjälpa.

Helt klart, jag håller med om riskerna med gratis proxies. Det är alltid bättre att vara försiktig. Dessutom är en shoutout till Oxylabs för deras stabila prestanda och tillförlitlighet helt rätt. Deras gratis prov är ett bra sätt att testa innan man binder sig.

Bara registrerade dig!

Ja, jag förstod det lite grann :confused: Jag får nog betala då. Känner du inte till någon som inte är så dyr? Tack på förhand!