Steg:
-
VPN på, ställ region till Argentina i Google Play
-
VPN på, i YT-appen, få YouTube Premium, visas US$2.19, INTE ARS$
(Om det visar ARS$, kommer betalningen att misslyckas)
-
Prenumerera och du är klar.
Notering:
- Förmodligen en Samsung-telefon, inte säker, eftersom det visar Samsung Galaxy-tag på Premium-sidan
- Kreditkort tillagt med en AR-adress innan du gör köpet
- Skyll inte på mig om det inte fungerar för dig (Apple ID-metoden är fortfarande en pålitlig metod), låt oss arbeta på det.
Det fungerade för mig.
Gå till pay.google.com och radera alla dina betalningsmetoder och profiler. Lägg till en ny betalningsmetod med en argentinsk adress. Vänta 1 timme för att förändringarna ska komma igenom. Stäng YT-appen och öppna den igen och navigera till prenumerationsområdet. Priserna visas i $, starta VPN till Argentina och köp en familje- eller individuell prenumeration. Betalningen går igenom fint och du aktiveras. Testat i UK.
När du försöker ändra Google Play-land till Argentina - är det rätt att du bara kan ändra land var 12:e månad?
Jag kan inte ändra mitt land i Google Play
Tack så mycket för att du delar detta. Jag lyckades tilldela en familjeprenumeration (Argentina). Jag använde en Motorola-telefon men använde också ett helt nytt Google-konto skapat med VPN. Kanske detta kan hjälpa någon.
Fungerar hittills. Jag var tvungen att låta min prenumeration gå ut och så fort den gjorde det, fungerade metoden. Fungerar även i nya konton.
Kan bekräfta, funkade för mig idag. Tack!
Men jag var tvungen (på PC): 1) att lämna den befintliga familjegruppen 2) att radera alla betalningsmetoder och lägga till en ny (vilket också ändrade min region till ARG i Play Store på min Samsung S22, eftersom jag är låst i denna 12-månadersperiod då jag inte kan ändra min region manuellt).
Mitt kreditkort är ett Mastercard (via N26, tysk bank). Jag använde en slumpmässig argentinsk adress för betalningsprofilen. Kom ihåg att göra allt detta med VPN, ställt till ARG-region – på telefon och på PC.
Om du använder YT Premium familj, lägg till en familjemedlem också när du är ansluten till VPN.
Vad jag inte har testat än: betalningar med min S22 / Galaxy Watch via Wallet
Redigering: Betalningar fungerar fortfarande på Galaxy Watch. Trevligt!
Problem: kunde inte lägga till mitt Visa till min argentinska betalningsprofil för användning via Wallet (endast Mastercard). Men det är ett mindre problem.