Någon som vet varför betygen för vecka 5 inte har släppts ännu? Varje vecka i år har EA släppt de veckovisa uppdateringarna av spelarbetyg innan torsdag kvällsmatchen.
Det är nu fredag morgon och uppdateringen för vecka 5 har inte kommit ut.
Slutar EA med veckovisa uppdateringar vid något tillfälle på säsongen? Madden 25 är min första Madden på år och dagar, så jag är inte säker på hur det fungerade tidigare år.
De hävdade i början av säsongen att de skulle börja uppdatera spelarbetygen och statistiken varje vecka igen som de brukade i tidigare Madden-versioner, men de har redan gjort bort sig och visat sin lathet och inkompetens. Det var i 3 veckor. Vecka 4 kom, ingen uppdatering, Vecka 5 kom, och de uppdaterade till “Vecka 4” betyg. Nu är det vecka 6 och det ligger fortfarande på vecka 4 betyg. EA är ett skämt.
De kommer nog att släppa det senare idag. De gör något annorlunda antar jag eftersom jag såg att de marknadsför att höja Jayden Daniels till 80 baserat på hotline-samtalen.
Fortfarande fast på vecka 5. När de uppdaterade från vecka 4 till vecka 5 förlorade Buffalo på något sätt ett andraomgångsval. Vem vet vad mer som är fel.
Jag har kollat rosteruppdateringar varje torsdag i ÅR, jag brukade vara nummer 1 på PS online. Det här är första veckan de har missat på år och dagar. Men deras betyg stämmer inte riktigt de flesta veckor. Vecka 1 ledde Cowboys-MLB:s laget i tacklingar, hade en säck och en interception… borde ha ökat flera poäng… nedgraderades. Diggs kan låsa sin man i fyra veckor i rad och tillåta ett fåtal fångster per match = nedgraderas 2 av de 4 veckorna.
Hej alla. Jag har jobbat sedan vecka 1 av NFL-säsongen med klass 2025. Jag är glad att kunna säga att den är klar och innehåller 426 riktiga spelare inklusive korrekta betyg och spelaruityper. Jag ville få varje spelare att kännas annorlunda från nästa i varje position. Mina källor var NFL.Draft buzz och College football 25, jag använde också lite Reddit. Enligt min mening är detta den bästa draftklassen i Madden och den har realistiska betyg med endast 1 spelare över 80 OVR. Den inkluderar också UDFA:s, special teams och till och med några fullbacks. Jag hoppas att alla gillar den. Jag lade ner mycket arbete på den och vill gärna ha feedback!!! PS om det saknas en spelare som du tycker borde vara med, kommer den sannolikt att vara med i min draftklass för 2026 och därför, om du inte vill vänta, kan du gärna göra ändringar själv.
EA:s huvudkontor är baserat i Kalifornien. Effekten av Florida bör inte ha någon betydelse. De har personalen för att uppdatera laglistorna…det är inte en svår uppgift.