Tjänst för inloggning otillgänglig (ompublicerad_)

Så jag lade precis ut ett inlägg om detta problem, men insåg snabbt att jag lärt mig några saker om det sedan dess, och mitt första inlägg är inte lika relevant vid det här laget.

Tydligen finns det ett problem med att använda VPN, eller att inte använda VPN vid vissa tider? Jag använder inte VPN, jag vet inte hur man använder dem, och jag har inget skäl att använda dem. Ärligt talat, om jag måste använda ett VPN bara för att spela det här spelet, kommer jag att avsluta mitt abonnemang, så enkelt är det.

Jag har ingen aning om hur man kontrollerar om mitt DNS matchar Google, vilket var ett annat tips.

SWTOR är tillåtet genom min brandvägg.

Det sammanfattar egentligen allt, jag har inte hittat någon lösning på detta fel, men jag har prövat tillgängliga lösningar efter bästa förmåga.. hoppas bara att någon annan har löst detta.. xD

Det här hände bara en gång tidigare, typ för mindre än två veckor sedan. Jag avinstallerade och installerade om spelet senaste gången detta hände, vilket löste problemet tills nu.

Uppdatering: Jag kunde logga in precis nyss! Det kan ha varit serverbelastning, eller något liknande problem, jag är inte säker! Jag kommer att uppdatera med ett annat inlägg om problemet återkommer!

Spelar du på Satele Shan? Den servern har haft prestandaproblem under de senaste timmarna åtminstone. Några kan inte logga in. Andra kan logga in men det tar mycket längre tid än normalt.

https://www.reddit.com/r/swtor/comments/1itmqdm/game_down/