Vår guild är på Heroic Neltharion. Vi har en raidkväll kvar den här veckan. Är det vettigt att försöka proga igenom den här bossen? Eller att droppa ner och fullfärdigställa normal?
Jag är säker på att detta har besvarats, men reddit-sökningen fungerar inte bra för mig. Har några av de stora kinesiska guilds flyttat till andra servrar med vpns? Om ja, ser några bra ut?
Max sa att de skulle göra 3 mythic-bossar ikväll, men jag tvivlar på det just nu, ganska sent för dem och de är nog helt utmattade från split-träningar.
Det verkar som att Liquid kan gå in och göra de första 4 på mythic i slutet av sin natt. Max sa att chansen för mythic idag är bra, men definitivt ingen progression.
Vet någon ungefär hur många M+ som måste köras för full uppgradering? Jag vet att vissa problem är att uppgradera normalt nivå plagg vs heroic nivå. Men letar efter en ungefärlig siffra.
Jag vet inte om detta passar här, men kan någon förklara varför Naowh gör normal viewer-raids? Skulle inte hans guild vilja göra splitträningar med honom eller något? Det verkar som att han är frustrerad på att få folk att inte spela dåligt och göra mekaniker lol.
Någon som har några tankar om varför Blizzard fortsätter att följa förra tiorns release-schema (N, H och M alla samma vecka)? Finns det några betydande fördelar med det? På RWF-fronten känns det som en besvikelse att se topguilds bara göra splitsträningar de första dagarna. Och för de mer avslappnade guilds spelar det tydligen inte så stor roll om M öppnar dag 1 eller dag 8.