Surfshark – ett fantastiskt produkt och tjänst

Jag registrerade mig för Surshark för ett par dagar sedan efter att ha använt Nord VPN i flera år. Jag installerade klientappen på MacOS, iOS, Amazon Firesticks, Linux (Arch och Fedora). Jag lade också till manuella konfigurationer på två Asus-ruttrar (hemrutten och rese-rutten) och Linux Network Manager (GNOME). Allt är konfigurerat med Wireguard.

Jag måste säga att jag är verkligen imponerad av Surfshark (pris och kvalitet). Allt fungerar på många operativsystem och enheter, hastigheterna är utmärkta, Asus-ruttrar har inbyggt stöd för Surfshark och till och med manuella konfigurationer fungerar utmärkt för alla enheter jag har konfigurerat. Surfshark gör det enkelt att ladda ner Wireguard-konfigurationsfiler och importera dem under VPN-inställningar (Linux Network Manager). Detta är en frisk fläkt efter Nord VPN, där de endast stödde kommandoradsgränssnitt på Linux och inte tillhandahöll Wireguard-konfigurationsfiler för nedladdning.

Dessutom är webbplatsen väl utformad med många steg-för-steg-guider om hur man sätter upp Surfshark på olika enheter. Jag tyckte att det var mycket hjälpsamt.

Ett stort TACK till Surfshark-teamet för deras engagemang för excellens!

Tack för den positiva feedbacken! Vi är verkligen glada att du tycker att Surfshark är lätt att använda eftersom det är ett av våra huvudmål. Jag ska se till att dela din feedback med teamet, jag är säker på att de kommer att uppskatta det:)

Legitim Surf Shark-användare. Har använt Surf Shark i över 2 år nu, precis förnyat igen för några dagar sedan med Black Friday-rea. Fick 24 månader, plus 4 gratis för 28 månader för mindre än 60 dollar. Det är en utmärkt produkt och tjänst. Enkel att använda. Bästa VPN:et där ute enligt min åsikt.

Hahaha! Hur får jag betalt för att skriva falska recensioner också?