"Supersonic Soundtrack DLC" - Over 250 spår/17 timmar musik för Rocket League!

Den här spellistan var tidigare känd som Aerial Arena, men med släppet av Supersonic Fury DLC bestämde jag mig för att göra en liten “utvidgning” av mitt eget. Supersonic Soundtrack har fått mycket mer av allt du behöver för den ultimata autentiska Rocket League-stadionupplevelsen, inklusive:

• den officiella Rocket League-tema, och ett urval av de bästa spåren från OST
  • alla dina favoritrock, elektro, pump-up-tracks, och catchiga/cheesy saker som riktiga arenor alltid spelar
  • olika megahits från alternativa universum där arenadj:or har bättre smak
  • glitch hop, electro swing, och dark trance publikfavoriter från framtidens kolossala cyberpunk-kolosser

Här är länken! Se till att ställa in den på slumpmässig spelning!

O_O någon annan som lyssnar på electro swing??? Jag hörde Caravan Palace och blev galen!

Första låten jag hör Black Betty > direktlista på min spoty.
Bra jobb med listan :slight_smile:

Om någon vill ha spotify URI:n så kan du bara klicka på den i din Spotify-app
spotify:user:cherrypetal:playlist:1f3FJ6Zc1GJbrl93glB6f7

Jag gjorde en liknande spellista!

Jag lade till många låtar från Twisted Metal, och jag ser att du också har Rob Zombie!

Jag gjorde en annan spellista med mycket musik som liknar den i spelet, från Metric.

Enligt min åsikt, bör du lägga till den här låten till spellistan, eftersom den passar perfekt:

Ska lyssna på detta senare, tack.

Tack man, bra jobb - passar perfekt!!

Precis, jag ska kolla in det ikväll!

Varför hör jag samma 10 låtar om och om igen?

Hade på mig din spellista för några dagar sedan, haha! Väntade bara på att du skulle visa den.

Vet någon om musiken i spelet är säker från upphovsrättsstrejk på YouTube eller Twitch?

Kan någon portera detta till Google Music?

Egh, inte min stil av musik. Det passar verkligen inte Rocket League för mig. Så snart jag hörde ‘black betty’ stängde jag fönstret.

Coolt, jag kommer att lyssna på detta om ungefär 10 år när Spotify lanseras i mitt land.

Ärligt talat, kan du lägga det någon annanstans? Inte alla i världen är amerikanska, FYI.

Det finns många av oss!

Kolla in ProleteR, Deladap och OdjBox om du inte redan har gjort det.

Samma här, jag älskar det!

Snälla snälla, låt mig veta om det finns band som liknar Caravan Palace. Jag har gillat dem i åratal!

Parov Stelar > Caravan Palace.

Men det är som att säga 100 > 99.

Det är bara det bästa! Jag blev exalterad när jag såg Caravan Palace och Parov Stelar båda. Jag har inte hunnit gå igenom alla låtar än, men Goldfish gör okej electro swing-musik. Jag föredrar fortfarande Parov och Caravan.

Min lokala japanska sushibar har alltid electro swing som spelar.