Snälla glöm inte att varna för spoilers!

När säsong 7 är på gång såg jag ett eller två inlägg här med lätta spoilers, antingen i titeln eller i den synliga texten.

Jag är en av de personer som föredrar att streama hela säsongen när den är tillgänglig, så jag ville fråga om ni alla kan vara mycket försiktiga med de spoilers ni kan lägga upp här när ni vill prata om avsnitt med andra fans?

Självklart behöver ni inte ge mig eller personer som jag som inte gillar att vänta en vecka för att se fortsättningen av showen något, men jag hoppades att ni kunde förstå? Jag vill inte lämna eller stänga av suben eftersom jag tycker om att se diskussioner och debatter om vad som är utan att mitt favoritprogram…

Det finns inget att spoila. Inget händer.

När sänds det? Vi tittar när vi minns det, men jag behöver lite struktur i mitt liv. Trots att det är skit har jag bestämt mig för att se det till slut. :joy:

Du missar inget.

Det har varit nivå 3 av skiten hittills.

Den enda spoilers är att serien borde ha slutat med lera

Spoiler: Jag slutade titta mitt i säsong 6.

Spoiler: den här säsongen är konstig

De borde ha avslutat serien efter säsong 6

Vad sägs om att du håller dig borta från Reddit tills säsongen är över?

det vill säga att showen inte har lanserats överallt i världen ännu och inte kommer att göras på ett tag till, och inte alla av oss har tillgång till VPN eller är villiga att piratkopiera showen

Damn jag gillar här och tittar om och om igen på avsnitten för säsong 7 bara för att inte en enda person ONLINE inte gillar den :confused:

Spoiler: säsong 7 är ganska dålig.

I backspegeln, de borde ha låtit honom vara en officer STA21 istället för en förlamad.

Jag gillar att se diskussioner om serien. Jag gillar det här samhället. Jag tycker att det är helt rimligt att inte vilja bli spolierad om en pågående serie…

Det är inte jag som avgör, jag ber bara folk om de kan göra det. Du vet att du kan sätta ett “spoiler”-märke på ditt inlägg (precis som mitt)?

Menar du istället för att döda honom

Rättvist mot showrunner och författare är att de förmodligen inte hade för avsikt att döda honom och hade planer för att låta honom fortsätta i serien. Det är välkänt att Max lämnade serien för att arbeta på sin egen serie. Det hände sannolikt mitt i skrivandet av säsong 6 att de var tvungna att ändra hans roll eftersom han inte förnyade sitt kontrakt och valde att lämna. Säsong 6 av Seal Team och säsong 1 av Fire Country spelades troligen in mycket nära varandra. Det skulle bara ha varit en dålig situation för båda parter. Jag antar att de försökte behålla Max men schemat skulle ha krockat. Det var bara självklart att han skulle dödas i näst sista avsnittet. Synd att de inte kunde vänta längre med att filma. Jag tror inte att hans serie kommer att förnyas för en fjärde säsong. Men säsong 7 är inte så dålig som folk tycker. Det är bara långsammare jämfört med tidigare säsonger, vilket är förståeligt eftersom de har en ny karaktär och måste bygga karaktärer för att avsluta berättelserna. Säsong 1 var så långsam att folk inte riktigt förstod det.