Någon som vet om det finns något sätt att få sky go att fungera med surfshark nu?
Funkade för 2 veckor sedan, men nu kan jag inte längre titta på sky go med surfshark vpn.
Någon som vet om det finns något sätt att få sky go att fungera med surfshark nu?
Funkade för 2 veckor sedan, men nu kan jag inte längre titta på sky go med surfshark vpn.
Hej, /u/JamesG_FTW, tack för ditt inlägg!
Kom ihåg att även om vissa supportagenter håller ett öga här, rekommenderar vi fortfarande att använda officiella kanaler för mer effektiv och snabb felsökning - Surfshark kundsupport först. Där finns både e-post och livechatt. Det är dygnet runt, så njut!
Dessutom, se till att inkludera följande information: vilken enhet du använder, vad du har testat hittills, och ge mer detaljer eller skärmdumpar av din situation. Tack!
Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har frågor eller funderingar.
Antagligen har IP-adressen bakom adressen blivit blockerad, prova att byta plats. Om det inte fungerar, hyr bara en vps och kör wg-easy på den så har du din egen vpn-tjänst. Om det blir bannat kan du försöka med port 443 eller till och med prova xray proxy.
Hej, du kan kontakta oss direkt på [email protected]? Tack!